اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوچرخه

دوچرخه های امروزی که فابریک هستند، بر روی آنها پدالهای معمولی نصب شده است و برای اینکه شما بتوانید از کفش پنجه لوک استفاده کنید میبایستی رکاب خود را تعویض کنید. یکی از ویژگیهای کفش های مخصوص دوچرخه سواری دخترانه و پسرانه این است که در تک رنگهای خاص تولید می شوند تا افراد با هر جسیتی که هستند بتوانند این کفشها را تهیه کنند و از استفاده آن لذت ببرند.

هدف افراد دوچرخه سوار حرفه ای از خرید انواع کفش دوچرخه سواری این است که بتوانند راندمان و عملکرد خودشان را در تمرینات و مسابقات بالاتر ببرند تا بتوانند به نتایج دلخواهی که می خواهند دست پیدا کنند. عموما ویژگیهایی که کفشهای دوچرخه سواری دارند شامل:

شکاف جهت اتصال رکاب، بند یا چسب مخصوص برای فیکس شدن پا در کفش و رنگی جذاب و بدون جنسیتی هستند. قبل از اینکه به سراغ انواع کفش دوچرخه سواری برویم باید بدانید که تفاوتی که کفشهای دوچرخه سواری با کفشهای ورزشی و معمولی دارند این است که اصلا دارای انعطاف پذیری مناسب و سبکی نیستند و تنها بهره وری این کفشها این است که حین رکابزنی انرژی بدن شما هدر نرود.

انواع کفش دوچرخه سواری را بشناسید و با کاربرد آن آشنا شوید!

انواع کفش دوچرخه سواری متفاوتی وجود دارد که کاربرد آنها بسته به مکانی که می خواهید در آن رکابزنی کنید متفاوت است که عموما کفشهای دوچرخه سواری در 2 نوع: کفش دوچرخه سواری تفریحی و کفش دوچرخه سواری کوهستان در بازارهای جهانی موجود و در حال خرید و فروش می باشد که در ادامه هر کدام آنها را برای شما با جزئیات و کاربرد توضیح خواهیم داد.

کفش دوچرخه سواری تفریحی

اگر جزو افرادی هستید که تازه وارد ورزش دوچرخه سواری شدید و علاقه دارید لوازم حرفه ای داشته باشید و تمرین کنید پیشنهاد ما خرید کفش دوچرخه سواری تفریحی است زیرا، این نوع کفش ها دو منظوره ساخته شده اند، به صورتی که هم برای پیاده روی با مسافت کوتاه مناسب می باشد هم برای رکابزنی تا مسافت 10 کیلومتر.

گفتنی است که کفش دوچرخه سواری تفریحی این امکان را به شما می دهد تا در کنار راحتی که دریافت میکنید پاهایتان را به خوبی بر روی رکاب فیکس کنید و رکابزنی خود را انجام دهید. جالب است بدانید اکثر سایکل توریست ها از این نوع کفش برای رکابزنی بین شهری خود استفاده می کنند.

کفش دوچرخه سواری کوهستان

کفشهای دوچرخه سواری مخصوص کوهستان دقیقا همان کفشهایی هستند که در ابتدای این مقاله از دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه برای شما ویژگیهایی عمده آن را بازگو کردیم. از ویژگیهای منحصر به فرد این کفشها می توان به داشتن بندها یا چسبهای محکم آن، محافظت بهتر از قسمت مچ و انگشتان پا و وزن کمتر آن اشاره کرد که تنها یک کفش دوچرخه سواری استاندارد مانند: کفش دوچرخه سواری جاینت این ویژگیها را دارد.

حین خرید کفش دوچرخه سواری اصل باید به چه نکاتی توجه کرد؟

شما همراه عزیز دوچرخستان باید حین خرید بهترین کفش دوچرخه سواری به جای این مورد که به راحتی و انعطاف آن توجه کنید، میبایستی نسبت به نوع کفش دوچرخه سواری که انتخاب کردید به خشکی و سفت بودن آن توجه کنید.

یادتان باشد که کفش دوچرخه سواری میبایست 1 سایز یا نیم سایز از اندازه واقعی پاهایتان کوچک تر باشد تا پای شما دچار اسیب دیدگی نشود. همچنین بدانید که هیچ وقت بخاطر قیمت کفش، برندهای متفرقه را تهیه نکنید زیرا، لوازم جانبی دوچرخه به خصوص بهترین کفش دوچرخه سواری بهتر از مارک های جاینت، شیمانو، فوجی و غیره باشد که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>