اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوچرخه

امروزه افراد دوچرخه سواری زیادی در جامعه زیاد شده اند و این باعث شده تا شرکتها و فروشگاه های مجاز داخل شهر به فکر تولید و پخش لوازم جانبی دوچرخه و قطعات دوچرخه بیوفتند تا رفاه حال دوچرخه سواران را تامین کنند. یکی از این لوازم کاربردی و مهم پایه نگهدارنده برای دوچرخه است که برای افرادی که دوچرخه حرفه ای دارند و به صورت حرفه ای ورزش را ادامه می دهند بسیار ضروری است، البته ناگفته نماند که با زندگی امروزه افراد در اپارتمان ها افراد عادی نیز باید یکی از این پایه های نگهدارنده دوچرخه دیواری را تهیه کنند تا بتواند از دوچرخه خودشان محافظت کنند.

امروزه در فروشگاه های زیادی پایه های نگهدارنده دوچرخه، با برندهای مختلف در حال فروش می باشد اما اینکه شما بتوانید با آگاهی و دانش بهترین پایه نگهدارنده دوچرخه را تهیه کنید، به شما کمک می کند تا امنیت دوچرخه خودتان را تامین کنید. مشخصات یک پایه نگهدارنده دوچرخه با کیفیت شامل: کیفیت بالای جنس، نصب در کمترین فضا و تحمل دوچرخه با هر وزنی می باشد. در ادامه در دوچرخستان؛ فروشگاه اینترنتی دوچرخه، به شما خواهیم آموخت که چه پایه نگهدارنده ای مناسب شماست و باید حین خرید پایه نگهدارنده دوچرخه به چه نکاتی توجه کنید.

بهترین پایه نگهدارنده دوچرخه سواری باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

اگر به دنبال خرید برترین پایه نگهدارنده دوچرخه هستید، باید به چندین ویژگی حین خرید توجه کنید زیرا، در بازار جهانی امروز جنسهای اصل و تقلبی بسیار هستند و ممکن است شما با خرید اشتباه، هزینه سنگینی را متحمل شوید.همانطور که در بالا به ان اشاره کردیم، یکی از ویژگیهای بارز یک استند دوچرخه مناسب، نصب آن در کمترین فضا است، حال می خواهیم به ویژگیهایی یک استند دوچرخه مناسب بپردازیم.

شرکت تولید کننده

شما تنها با یک چرخ در فروشگاه های موجود می توانید پایه های دوچرخه سواری را با ساخت 3 منظقه پیدا کنید که شامل: آمریکا، اروپا و چین می باشد. معمولا مرغوبترین و با کیفیت ترین جنس پایه نگهدارنده برای دوچرخه ساخت کشورهایی اروپایی و بعضی شرکتهای شرقی مانند: جاینت و فوجی است زیرا، دارای کاتالوگ و نحوه نصب و استفاده می باشد و این نشان دهنده اصالت کالا می باشد.

وزن قابل حمل استند دوچرخه

قبل از هرچیزی شما باید بدانید که وزن دوچرخه شما چقدر است و ممکن است که چه لوازم جانبی بر روی آن نصب کنید. حال که این مرحله را گذارانید می توانید به 2 روش وزن قابل تحمل وسیله پایه نگهدارنده دوچرخه با کیفیت را جویا شوید. روش اول این است از فروشنده سوال کنید و بازخورد های مشتریان تهیه کننده را از او و سایتهای اینترنتی جویا شوید. روش دوم این است که از روی کاتالوگ محصول وزن قابل تحمل پایه نگهدارنده را بخوانید و آگاه شوید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.

کیفیت پایه نگهدارنده برای دوچرخه

پایه های نگهدارنده دوچرخه در 2 جنس پلاستیکی و فلزی تولید می شوند که هر کدام آنها قیمت متفاوتی دارند و شما می توانید نسبت به بودجه ای که دارید آن را تهیه کنید. اما نکته اینجاست که اگر شما فردی هستید که علاقه دارید از پایه نگهدارنده دوچرخه در فضای باز استفاده کنید حتما میبایست شما پایه نگهدارنده فلزی مانند: پایه نگهدارنده دوچرخه دوچرخستان را خریداری کنید تا به راحتی دچار خرابی نشود. ولی اگر فردی هستید که دوچرخه خود را در فضای بسته نگهداری میکنید می توانید از پایه نگهدارنده با جنس پلاستیکی استفاده کنید.

پایه نگهدارنده دوچرخه برای ماشین بهتر است یا پایه نگهدارنده دیواری؟

یکی از پربحث ترین سوالاتی که از سایت دوچرخستان پرسیده می شود، این است که پایه نگهدارنده دیواری تهیه کنیم یا برای خودروخریداری کنیم؟ جواب ما به دوستان عزیز این است که باید ابتدا بدانید که از یک پایه نگهدارنده دوچرخه چه توقعی دارید و دوست دارید تا چه نیازی از شما را براورده کند. در ادامه هر کدام از نوع ها را برای شما موشکافی کرده و به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

پایه نگهدارنده دوچرخه برای خودرو

اگر اهل مسافرت هستید و دوست دارید در فضاهای مختلف رکابزنی انجام دهیدف میباستی از پایه نگهدارنده خودرو استفاده کنید زیرا، این سری پایه های نگهدارنده قابلیت اینرا دارند تا بتوانند بر روی عقب یا سقف خودرو نصب شوند و معمولا این قابلیت را دارند تا به صورت همزمان 2 دوچرخه بر روی ان نصب شود.

پایه نگهدارنده دیواری دوچرخه

افرادی که در موقعیت مکانی نزدیک خودشان رکاب زنی می کنند و فضایی محدود مانند، گاراژ یا پارکینگ را دارند و علاقه دارند فضای مورد نظرشان مرتب باشد، می توانند از پایه های نگهدارنده دوچرخه دیواری استفاده کنند که در مدلهای زیادی موجود است. رایج ترین مدل پایه نگهدارنده دوچرخه دیواری و زمینی است که نوع اول به دیوار متصل می شود و نوع دوم بر روی زمین قرار می گیرد که شما می توانید نسبت به نیاز خودتان و اطلاعاتی که به شما منتقل کرده ایم، بهترین پایه نگهدارنده دوچرخه سواری را انتخاب و خریداری نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>