اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چراغ دوچرخه

ورزش دوچرخه سواری مانند دیگر ورزشها نیازمند لوازم جانبی و قطعات مناسب مورد نیاز است که باید فرد رکابزن آنها را تهیه کند تا در حین رکابزنی دچار مشکل نشود. یکی از این لوازم های جانبی دوچرخه که بسیار مهم و ضرروی است، چراغ قوه دوچرخه می باشد که نقش بسیار مهمی را برای ایمنی دوچرخه سوار ایفا می کند. چراغ های دوچرخه معمولا به قسمت جلویی و عقبی دوچرخه متصل می شوند و با روشنایی خود حضور دوچرخه سوار را اعلام می کنند.

هدف اصلی از خرید چراغ قوه دوچرخه این است که دوچرخه سوار بتواند در جاده هایی که نور زیادی وجود ندارد و دید رانندگان در آن کم است روشنایی کافی را ایجاد کند تا دچار سانحه نشود. البته گفتنی است که رکابزنی با دوچرخه در مدت زمان شب کاری خطرناک است

شما دوستان عزیز می توانید علاوه بر تهیه انواع چراغ دوچرخه از شبرنگهای روشنایی بر روی دوچرخه خود استفاده کنید تا به صورت خودکار همیشه در حال رکابزنی در مسیرهای کوهستانی و جاده ای قابل روئیت باشید. در گذشته چراغ قوه های دوچرخه به صورت یک لامپ رشته ای بودند که با دینام کار می کردند و مولد برق آنها انرژِ رکابزن بود، اما با پیشرفت امکانات امروزه انواع چراغ قوه دوچرخه مانند: چراغ پلیسی برای دوچرخه، چراغ دوچرخه لیزری و چراغ قوه لیتیوم یونی در بازار موجود و تولید شده است تا رکابزنان رفاه کافی را تجربه کنند.

برترین چراغ قوه دوچرخه سواری چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

قبل از خرید بهترین چراغ قوه دوچرخه سواری، شما میبایستی به جمع آوری مهم ترین اطلاعات برای چراغ دوچرخه بپردازید تا لامپ دوچرخه پر نور و با کیفیتی را تهیه و از آن استفاده کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، بهترین چراغ فوه دوچرخه بر روی امنیت دوچرخه سوار تأثیر مثبتی دارد پس شما باید در گام اول برای بررسی یک چراغ قوه دوچرخه سواری به جنس باتری آن توجه کنید که معمولا بهترین چراغ قوه دوچرخه سواری از: باتری لیتیوم یون یا لیتیوم پلیمر و باتری قابل شارژ USB استفاده می کنند. در ادامه نکات مهمی که باید برای بررسی ویژگیهای چراغ قوه دوچرخه سواری بدانید را برای شما در دوچرخستان بازگو کرده ایم.

نحوه نصب چراغ قوه دوچرخه سواری

یک چراغ قوه با کیفیت دوچرخه سواری این امکان را دارد تا بتوانید آن را، بر روی بدنه یا فرمان دوچرخه نصب کنید اگر چراغ عقب باشد باید قابلیت نصب بر زیر زین دوچرخه و تنه را داشته باشد. البته گفتنی است که یکسری چراغ قوه دوچرخه سواری وجود دارد که بر روی کلاه یا چرخ بسته می شوند.

کیفیت و قدرت روشنایی چراغ دوچرخه

قدرت نور چراغ های دوچرخه سواری با واحد لومن اندازه گیری می شود که هر چقدر بیشتر باشد نور با کیفیت تری را به رکابزن نمایش می دهد که این نکته تأثیر مستقیمی بر روی افزایش قیمت چراغ دوچرخه سواری می گذارد.

مسافت و برد نوردهی چراغ دوچرخه

مسافت نور هم برای چراغ عقب دوچرخه و هم برای چراغ قوه جلو دوچرخه مهم است که هر چقدر قدرت روشنایی بیشتری داشته باشد مسافت بیشتری را هم پوشش می دهد. البته گفتنی است که حالت طراحی و تلقی برای چراغ به کار میرود نقش به سزایی در برد چراغ دارد.

منبع تغذیه چراغ دوچرخه

اگر دوچرخه سواری هستید که در شب به مدت طولانی رکابزنی میکنید این عامل باید برای شما بسیار مهم باشد زیرا، دوام چراغ با نور زیاد نیازمند منبع تغذیه قوی می باشد. چراغ قوه های شارژی دوچرخه سواری امروزه انتخاب مناسب تری نسبت به چراغ قوه های باطری خور هستند زیرا، دارای باطری های لیتیوم یونی می باشند و درگاه usb برای شارژ را مانند: چراغ جلو 250 لومن cob درا هستند.

نکات مهم حین خرید چراغ دوچرخه ارزان و گران چیست؟

شما حین خرید بهترین چراغ قوه دوچرخه سواری، میبایستی به قدرت روشنایی آن نسبت به بودجه ای که دارید توجه کنید تا بتوانید چراغ های مناسب قیمت را مشاهده کنید و بعد سپس باید نکاتی که در بالا به آن اشاره کرده ایم را نسبت به یک چراغ دوچرخه بررسی کنید تا واجد شرایط استفاده باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>