اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


لنت دوچرخه


بهترین لنت ترمز دوچرخه چیست و چه ویژگیهایی دارد؟!

بهترین لنت ترمز دوچرخه، لنتی است که بتواند در موقع رکابزنی سرعت شما را به خوبی بکاهد و موجب شود تا دچار اسیب دیدگی و تصادف غیر منتظره نشوید. لنتهای ترمز دوچرخه انواع مختلفی دارند که از 2 نوع رایج آن می توانیم به: ترمز لقمه ای دوچرخه و ترمز دیسکی دوچرخه اشاره کنیم که امروزه می توانیم این 2 سیستم ترمز را بر روی انواع دوچرخه ها مشاهده کنیم و به این پی ببریم که چقدر این 2 سیستم پر کاربرد هستند.

هر لنت ترمز دوچرخه نسبت به شرکت تولید کننده کارایی خاص خودش را دارد و شما نیز باید در ابتدا ببینید که با دوچرخه شما چه سیستم ترمزی سازگار است و می تواند ایمنی شما را تضمین کند و سپس به سراغ خرید انواع لنت ترمز بروید.معمولا لنتهای ترمز دیسکی دوچرخه چه هیدرولیک و چه مکانیکی از 2 حفره یا قسمت تشکیل شده اند که اولین قسمت آن فلزی است که زیاد با ان سر و کار نداریم و قسمت بعدی آن که بسیار مهم است، مواد فشرده شده است که باعث می شود تا شما وقتی ترمز میکنید اصطکاک لازمه را ایجاد کند. البته گفتنی است که لنتهای ترمز دیسکی میبایستی بعد از هر 500 یا 1000 کیلومتر تعویض گردد.

انواع ترمز دوچرخه را به همراه مزایا و معایب بشناسید!

همانطور که به صورت خلاصه در بالا به آن اشاره کردیم، 2 نوع بسیار رایج سیستم ترمز داریم که هرکدام بسته به دوچرخه با کاربرد خاص روی آنها نصب می شود، حال می خواهیم مزایا و معایب این 2 سیستم را برای شما بازگو کنیم و سپس نحوه نصب آن را برای شما شرح بدهیم.

ترمز دیسکی دوچرخه

ما 2 نوع ترمز دیسکی داریم که شامل ترمز دیسک هیدرولیک و ترمز دیسک مکانیکی می باشد. ترمزهای مکانیکی از کیفیت خوبی برخوردارند ولی عمل نگهداری دوچرخه را از طریق سیمها انجام می دهند که نمونه های آن را می توان در دوچرخه های شهری و جاده ای مشاهده کرد. ولی در سیستمهای ترمز هیدرولیک شما محدودیتی ندارید زیرا اینسری ترمزها در هر نوع آب و هوایی جوابگوی شماست و به این راحتی آسیب نمیبیند.

ترمز لقمه ای دوچرخه

این سیستم ترمز معمولا بر روی دوچرخه های قدیمی بکار میرود ولی همچنان ما شاهد استفاده آن در دوچرخه بچگانه هستیم و این به این معنی نیست که این سری ترمزها بی کیفیت هستند. از مزایا ترمز لقمه ای می توانیم به نگهداری آسان و بی دغدغه آن اشاره کنیم زیرا تنها کاری که باید بکنید این است که وقتی لقمه ترمز تمام شد آن را تعویض کنید تا امنیت شما به خطر نیوفتند.

آشنایی با 2 مورد از بهترین لنت ترمز دوچرخه در جهان

لنت ترمز هیدرولیک شیمانو BO1S

یکی از جالب ترین لنتهای ترمزی که در بازار موجود است و شاخت کشور ژاپن می باشد، لنت ترمز شیمانو BO1S می باشد که برای ترمزهای روغنی ساخته شده است و برای انواع دوچرخه ها با برندهای متفاوت مناسب است. خوبی اینسری لنتها این است که دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و در کنار این ویژگی امکانات خوبی را به فرد رکابزن مانند: مواد تشکیل دهنده رزین هدیه می دهد.

لنت ترمز هیدرولیکی جاینت دئورو

لنت ترمزهیدرولیکی جاینت دئورو هیدرولیکی که توسط شرکت مرکزی جاینت تولید شده است و برای ترمزهای دیسکی m800 و مشابه آن مناسب است و اکثر افراد از این لنت برای استفاده در دوچرخه های کوهستان خود بهره میبرند تا بتوانند ایمنی و سلامتی خود را تضمین کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>