اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تلمبه دو شاخ

تلمبه دوشاخ دوچرخه برند تاپیک مدل Pocket Shock DXG دارای لوله کشیده و بلند فراهم کردن سریع و راحت فشار مناسب به گونه ای بسیار خاص طراحی شده است.همچنین فشارسنج آنالوگ همراه صفحه مدرج خوانای تعبیه شده بر روی این تلمبه دوشاخ دوچرخه تاپیک و شلنگ چرخشی بسیار روان با چرخش کامل تلمبه بی نظیری را برای دوچرخه سواران فراهم نموده است.

این تلمبه از محصولات فوق العاده این برند می باشد که وسیله ای بسیار کاربردی برای دوچرخه سواران است.همچنین این محصول تاپیک به رایدر های نیمه حرفه ای و حرفه ای کمک می کند علاوه بر دوشاخ، لاستیک دوچرخه هایشان را نیز باد کنند.دوشاخ دوچرخه به دوچرخه سواران این امکان را می دهد که بتوانند در فراز و نشیب های مسیر به راحتی برانند و ضربات ناشی از مسیر را رد کنند. شرکت های سازنده بر روی انواع کمک فنر های حرفه ای لاک شو در قسمت باد کمک؛ وزن و PSI درج کرده تا به مقدار وزن رایدرها، مقدار باد تنظیم شود.

این محصول، دکمه انتشار هوا نیز دارد که به راحتی می توان باد اضافه را با این دکمه خارج کرد و دیگر نیازی به استفاده از سر والف نمی باشد. دارای رابط دستور فشار برای تنظیم فشار مناسب و رفع اتلاف هوا هنگام جدا سازی است. جنس این تلمبه از آلومینیوم است و 170 کیلوگرم وزن دارد.همچنین دارای درجه فشارسنج 360 psi می باشد.دوچرخه سواری با تایرهایی که فشار باد لاستیک آن به درستی تنظیم شده باشد می تواند تأثیر زیادی بر احساس راحتی و میزان کنترلتان روی دوچرخه داشته باشد.

میزان باد تایر دوچرخه ای که بیش از اندازه پر شده باشد باعث کاهش سطح تماس با زمین و کنترل ضعیف دوچرخه خواهد شد، همچنین تایرهایی با فشار باد خیلی پایین، مستعد اتفاقات غیرقابل پیش بینی و پنچری خواهند بود.میزان باد مناسب تایرها با توجه به فرد دوچرخه سوار و نوع تایرها بسیار متفاوت خواهند بود.

همچنین وضعیت و نوع مسیر نیز می تواند تأثیر بسیار زیادی در میزان فشار مورد نیاز تایرها داشته باشند.
نکته مهم در اینجا، پی بردن به میزان دقیق فشار بادی است که بهترین عملکرد را در برابر شما و تنظیمات دوچرخه تان، تحت شرایط عادی (نرمال) داشته باشد. توسط این تلمبه شما می توانید به این نیاز ها به بهترین نحو پاسخگو باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>