اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمک فنر دوچرخه

سیستم تعلیق دوچرخه ها برای بالا بردن سطح راحتی و بهره وری آن ها تولید شده است. اما به کار گیری آن ها تبعاتی همچون پیچیدگی، گران قیمت بودن و سنگین بودن را در بر دارد. ممکن است با وجود این سیستم، دوچرخه سوار نیاز به استفاده از انرژی بیشتری داشته باشد زیرا سیستم کمک فنر مقداری از انرژی دوچرخه سوار را اتلاف می کند. به همین خاطر است که سیستم تعلیق دوچرخه ها در سال 1800 معمول بودند، با تولید لاستیک های بادی و کار آمد کنار گذاشته شدند.

امروزه سیستم تعلیق دوچرخه ها به لطف دوچرخه سواری در کوهستان دوباره استفاده می شود. مهندسین برای اینکه دوچرخه های کوهستان بتوانند از زمین های سخت و ناهموار بالا بروند، ابتدا کمک فنر چرخ جلوی دوچرخه و سپس کمک فنر برای هر دو چرخ جلو و عقب را طراحی کردند.محققین در آزمایش های علمی خود فواید و مضرات راندن دوچرخه را در سه حالت بررسی کردند:

  • دوچرخه با قالب خشک
  • دوچرخه با کمک فنر چرخ جلو
  • دوچرخه با هردو کمک فنر جلو و عقب

آزمایش ها نشان می دهد که به هنگام عبور از یک مانع 6 سانتی متری، کمک فنر چرخ جلو نیروهای وارده عمودی را تا 37 درصد و نیروهای وارده افقی را تا 28 درصد کاهش می دهد. این نیروهای افقی سرعت را کاهش می دهند، بنابراین اگر بتوان فشار آن ها را کمتر کرد، انرژی کمتری برای به جلو راندن دوچرخه صرف می شود.

با وجود این، تغییرات زیادی در دوچرخه سواری به وجود آمده، ایده کلی این است که نیرویی که از دو شاخ جلو و شوکی که از چرخ عقب به دوچرخه سوار وارد می شود، در کمترین حد ممکن باشد، با وجود تعلیق کامل در جلو و عقب، فشار بر روی دوچرخه سوار را کاهش داده و باعث افزایش انعطاف پذیری و لذت بیشتر در دوچرخه سواری گردد.

دوچرخه سواران ماهر می توانند از هر نوع رکاب و دوچرخه ای استفاده کنند اما دوچرخه می تواند مشکلاتی بر آنان وارد کنند. از جمله هنگام صعود به قله، مقدار زیادی از توان آن ها از دست می رود ولیکن سیستم های تعلیق کامل توانایی تنظیم چرخ عقب را داشته و باعث می گردد انتقال قدرت بهتر و کارایی بالاتری را برای دوچرخه سوار تامین کند.

کمک فنر عقب دوچرخه برند فاکس مدل VAN P S از کمک فنرهای فوق العاده کاربردی است که اکثر دوچرخه سواران از آن استفاده می کنند. FOX یکی از قدیمی ترین شرکت ها در تولید و طراحی کمک فنر برای دوچرخه های کوهستان است. محصولات فاکس از چنان کیفیتی برخوردارند که علی رغم وزن بسیار کم، قادر به تحمل شدیدترین فشارها و تنش ها می باشند. این خصوصیات باعث درخشش Fox در بین دوچرخه سواران شده است. این کمک فنر برای رشته دانهیل و فری راید مناسب می باشد و دارای کورس بازی 2.5 اینچ است.با کمک فنر عقب دوچرخه فاکس، دوچرخه سواری را برای خود لذت بخش کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>