اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گریپ فابریک

فرمان ها ممکن است شکل های مختلفی داشته باشند. گاهی در یک خط مستقیم، گاهی کمی منحنی و گاهی مانند فرمان های کورسی کلاسیک می باشند که به آن ها دراپ نیز گفته می شود. عرض بزرگ تر کنترل بهتری روی دوچرخه به شما می دهد اما در مقابل امکان رد شدن از مکان های باریک تر را از شما می گیرد. برای بعضی ها مهم است که فرمان اجازه دو سه مدل در دست گرفتن را به دوچرخه سوار بدهد تا در مسافت های طولانی بتوان وضعیت دست را تغییر داد و جلوی خستگی را گرفت. بیشتر فرمان های دوچرخه از انواع آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شوند.

همچنین در هنگام نیاز به استحکام و دوام فوق العاده زیاد از استیل نیز استفاده می شود. با افزایش کاربرد فیبر کربن، از این ماده نیز در فرمان های دارای فناوری بالا استفاده می گردد. تعدادی از سازندگان نیز هنوز فرمان های تیتانیومی را پیشنهاد می کنند. مانند دیگر ماشین های مکانیکی برای کنترل حرکت دوچرخه به فرمان نیاز می باشد؛ و همینطور می دانید که برای دوچرخه سواری راحت و آسوده به لوازم ضروری احتیاج است. در غیر این صورت، در اثر ضربه های مکرر هنگام دوچرخه سواری به دست ها، دچار بی حسی دست ها می شوید و دست های بی حس چه به سبب احساس ناراحتی و چه به دلیل عدم کنترل، می توانند یک تمرین خوب را خراب کنند.

بی حسی دست ها با نام فلج فرمان دوچرخه نیز شناخته می شود. این حالت، نتیجه فشار بیش از حد روی عصب اولنار یا میانی در محلی است که از مچ وارد دست می شود. آگاهی از این علت، شما را به یافتن راه حل هایی هدایت می کند که برای رفع فلج فرمان عملی باشد. یکی از این راه حل ها قطعا می تواند انتخاب یک گریپ مناسب و استاندارد باشد. شما می توانید با توجه به رشته ورزشی دوچرخه سواری خود، گریپ متناسب را برای دوچرخه تان انتخاب نمایید.

گریپ ارگونومیک Ergo Lock On فابریک آسایش چند برابر را هنگام رکابزنی برای دوچرخه سواران فراهم می آورد. برند فابریک برنده جوایز مختلف در صنعت دوچرخه سواری است. جستجو برای تکنولوژی و نوآوری های جدید برای تولید محصولات ساده و دارای طراحی خوب که کاملا متناسب با بدن و بر اساس تجربه کاربر است از خصوصیات بارز برند فابریک است.

تلاش برای پیدا کردن راه حل های جدید و تلاش برای بهبود لوازم دوچرخه از اهداف اساسی برند فابریک بوده و هست. پد پهن و صاف این گریپ، کف دست شما را در لبه بیرونی فرمان قرار می دهد. همچنین ساختار سیلیکونی و ضربه گیر، اتکا و کنترل بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. نوار مقاوم و ضد سایش این گریپ نیز از لغزش دست هنگام دوچرخه سواری جلوگیری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>