اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوچرخه

دوچرخه سواری با تایرهایی که فشار باد لاستیک آنها به درستی تنظیم شده باشند، می تواند تأثیر زیادی بر حس سواری و میزان کنترلتان روی دوچرخه داشته باشد. میزان باد تایر دوچرخه ای که بیش از اندازه پر شده باشد باعث کاهش سطح تماس با زمین و کنترل ضعیف دوچرخه خواهد شد، همچنین تایرهایی با فشار باد خیلی پایین، مستعد رفتار غیرقابل پیش بینی و پنچری خواهند بود.

میزان باد مناسب تایرها با توجه به فرد دوچرخه سوار و نوع تایرها بسیار متفاوت خواهند بود. همچنین وضعیت و نوع مسیر نیز می تواند تأثیر بسیار زیادی در میزان فشار مورد نیاز تایرها داشته باشند. نکته مهم در اینجا، پی بردن به میزان دقیق فشار بادی است که بهترین عملکرد را در برابر شما و تنظیمات دوچرخه تان، تحت شرایط عادی (نرمال) داشته باشد.

چیزی که شما لازم دارید بدانید، کمترین فشار بادی است که بتوانید در آن بدون قرار گرفتن در موقعیت پنچری (کاهش مقاومت تایرها در برابر پنچری( دوچرخه سواری کنید. شما زمانی در موقعیت پنچری قرار می گیرید که تایر شما در شرایط کم باد، روی جسمی خارجی قرار می گیرد و بر روی آن فشرده می شود به طوری که تایر و تیوب عیناً در بین جسم خارجی و طوقه قرار می گیرند.

در تایرهای تیوبلس چوننگرانی از پنچری وجود ندارد، شما می توانید میزان باد بیشتری را کم کنید و حتی کمی تماس طوقه نیز مشکلی به وجود نخواهد آورد، اما اگر به طوقه هایتان ضربه های شدید وارد می شود، یا از والف آن هوا خارج می شود و همچنین اگر در پیچ های تند تایر در تماس با طوقه می چرخد، نشان می دهد بیش از اندازه باد تایر خود را کم کرده اید.

نکات دیگری نیز در هنگام تنظیم فشار باد تایرها باید مورد توجه قرار گیرد، فشار باد پایین تر باعث افزایش مقاومت در هنگام چرخش تایرها می شود. به هر حال، این افزایش مقاومت که سبب افزایش کنترل دوچرخه نیز می شود باعث صرف انرژی بیشتر برای جبران مقاومت اضافی تایرها در هنگام حرکت می شود. شرکت کنندگان مسابقات کراس کانتری ممکن است تصمیم بگیرند از کنترل بهتر صرف نظر کنند تا کارایی بیشتری داشته باشند و به همین دلیل باد تایرهایشان را افزایش دهند.

بعد از پیدا کردن فشار باد مناسب برای تایرهایتان، شما با خصوصیات و رفتار تایرها در زمان وارد آوردن فشار با دست روی آنها، آشنا می شوید. زمانی که شما با ویژگی های تایرها بعد از تنظیم مناسب آشنا شدید این ویژگی های تایر در ذهن شما ثبت خواهند شد و از این پس شما می توانید با هر پمپ بادی تنظیم صحیح فشار باد را روی تایرهای دوچرخه تان انجام دهید.

درجه باد دستی دوچرخه برند تاپیک از فشارسنج های کاربردی برای دوچرخه سواران می باشد. این درجه باد دستی جهت اندازه گیری باد تایر، دوشاخ و کمک وسط بکار می رود و می توان به دو صورت مستقل و یا متصل به تلمبه استفاده شود. همچنین با والف های سوزنی و موتوری سازگار می باشد و قابلیت نشان دادن 360 درجه را داراست. درجه باد دستی تاپیک، 300 psi است و مجهز به کیف قابل حمل می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>