اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تکنولوژی

در محیط های صنعتی، یک نیازی وجود دارد که باید سوئیچ ها نیازی مشخص آماده شوند. سوئیچ های صنعتی علی الخصوص برای اتصالات متفاوت شبکه همچون توزیع انرژی در شعبه های الکتریکی و همچنین نظارت و کنترل عملکرد دوربین های امنیتی استفاده می شوند.

سوئیچ های اترنت صنعتی اتصال شبکه را بین محیط صنعتی و application های شرکت های کسب و کار فراهم می کندو برای استفاده صنعتی ساخته شده اند.سوئیچ های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند در دماهای بسیار بالا و موقعیت های سخت و در چند موقعیت مکانی از طبقات شرکت گرفته تا کنترل ترافیک دوام بیاورند و قرار بگیرند.

در محیط های سخت، یک ویژگی پر کاربرد سوئیچ های مدیریتی صنعتی این است که تنظیمات آن را در حالت VLAN پیکر بندی کنند، این ویژگی شرایطی را فراهم می کند که ابزار هایی که در یک دپارتمان کار می کنند به صورت یک گروه در نظر گرفته شوند (منطقی و IT)، ترافیک را بین این گروه ها جداسازی می کنند تا اطلاعات حیاتی بتوانند بدون اینکه تاخیری داشته باشند به محل اختصاصی خود دسترسی پیدا کنند و میزان امنیت شبکه را افزایش می دهد.

یک سوئیچ شبکه می تواند چند ابزار را که در یک ساختمان هستند از جمله: کامپیوتر، پرینتر و سرور شبکه را به هم متصل کند و شبکه ای همراه با منابع مشترک ایجاد کند. سوئیچ از جمله مبانی شبکه است که به عنوان یک کنترلر نیز می تواند عمل کند. سوئیچ شبکه برای سایر ابزارها شرایطی فراهم می کند که باهم اطلاعات را به اشتراک بگذارند و حرف بزنند. با اشتراک گذاری اطلاعات و اختصاص دادن منابع یک شبکه، در هزینه صرفه جویی می شود و بهره وری افزایش پیدا می کند.

با توجه به شرایط مدیریت، سوئیچ های شبکه به سه دسته طبقه بندی می شوند: سوئیچ های غیر مدیریتی، سوئیچ های مدیریتی وسوئیچ های تحت شبکه (هوشمند) که شما بر اساس اندازه ی شبکه و میزان کنترلی که می خواهید بر روی شبکه تان داشته باشید سوئیچ مناسب با شبکه تان را انتخاب می کنید.سوئیچ شبکه یک ابزار با سرعت بالا است که از سوئیچینگ بسته ها (packet) در جهت دریافت، فرآیند و ارسال داده ها به چند ابزار در یک شبکه محلی استفاده می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>