اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


شبکه مش


شبکه مش چیست؟

اگر احساس می کنید که این روزها کلمه مش را زیاد می شنوید، شما دیوانه نشده اید! بسیاری از مردم از عملکرد ضعیف روتر خود خسته شده اند! وقتی که شبکه بی سیم همه خانه را پوشش نمی دهد و اینترنت در نقاط کور بسیار کند است! تعجب می کنید که با سرعت کند اینترنت در دهه 80 چطور زنده ماندید!!!! ولی شبکه مش چیست ؟

به شبکه مش خوش آمد بگویید! به جای استفاده از یک روتر که شبکه بی سیم تمام خانه را فراهم می کند، از یک دستگاه مش استفاده کنید. دستگاه مش از چندین روتر کوچک تر که با نام nodes شناخته می شوند، برای ایجاد یک شبکه بی سیم فراگیر استفاده می کند. یکی از این Node ها به مودمی که دارای اینترنت است وصل می شود، همانند روتر فعلی شما. سپس دیگر node ها سیگنال را دریافت کرده و آن را در اطراف محل قرارگیری خود گسترش می دهند.

تفاوت میان شبکه مش و دستگاه توسعه دهنده بی سیم چیست؟

اگر از نظر شما شبکه مش، شبیه توسعه دهنده بی سیم شبکه است، شما درست فکر می کنید؛ اما تفاوت های این دو چیست؟در صورت استفاده از توسعه دهنده شما باید به صورت دستی به شبکه ایجاد شده توسط آن وصل شوید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید. در واقع هنگامی که در خانه خود در حال جا به جا شدن هستید، دستگاه شما به صورت خودکار بهترین شبکه وصل نمی شود.

به عنوان مثال، شما یک روتر با شبکه ای به نام "خانه" دارید که شبکه بی سیم اینترنت را در خانه شما فراهم می کند؛ اما ممکن است در یکی از گوشه های منزل شما، آن گونه که انتظار دارید، پوشش دهی شبکه بی سیم قوی نباشد؛ بنابراین به شکل سنتی شما از یک توسعه دهنده در آن نقطه برای افزایش پوشش دهی بی سیم استفاده می کنید.

برای راه اندازی این سیستم لازم است نامی برای شبکه بی سیم آن انتخاب نمایید، به عنوان نمونه " خانه 2 ". در نتیجه برای بهره مندی از بهترین سیگنال، باید به صورت دستی بین دو شبکه انتخاب نمایید.قطعا این شیوه، تجربه خوبی در دنیای پیشرفته امروز محسوب نمی شود.با یک سیستم مش، شما یک شبکه بی سیم فراگیر خواهید داشت و از آنچه که " شبکه یکپارچه " نامیده می شود استفاده خواهید کرد: توانایی اتصال به قوی ترین سیگنال در هر کجای شبکه، بدون نیاز به تغییر دستی.

مزیت های شبکه مش چیست ؟

امروزه، بیشتر از هر زمانی، دستگاه های متفاوت به اینترنت متصل می شوند. علاوه بر این بیشتر از گذشته در حال حرکت و فعالیت از دستگاه های خودمان استفاده می کنید. چه مدت از آخرین باری که پشت میز کار خود نشسته اید و با کامپیوتر شخصی خودتان کارکرده اید می گذرد؟

احتمالا شما هم در منزل وقت زیادی را صرف استفاده از تبلت و تلفن همراه خود می کنید و به احتمال زیاد شما دستگاهی برای استریم ویدیو، بازی های آنلاین و فیلم ها دارید. قبل از استفاده از سیستم مش، حتما محدودیت هایی برای محل قرارگیری این دستگاه ها وجود داشت تا بتوانند به راحتی از اینترنت استفاده نمایند.

Covr دی لینک وارد می شود!

دستگاه Covr دی لینک با شبکه بی سیم یکپارچه بی سیم از آخرین تکنولوژی بی سیم مش بهره می برد. این دستگاه می تواند مساحت 600 متر مربعی را به راحتی پوشش دهد. با استفاده از شبکه دو باند قابل ارائه توسط سه روتر سیستم Covr حداکثر سرعت 1200Mbps فراهم می شود. بدین وسیله تمام دستگاه های متصل به اینترنت از بالاترین کارایی بهره مند خواهند شد. این دستگاه تنها دستگاهی در جهان است که قابلیت تعویض صفحه های رنگی آن وجود دارد.

به راحتی می توانید رنگ هماهنگ با دکوراسیون منزل خود را انتخاب نمایید، دیگر لازم نیست روتر خود را در کمدها مخفی کنید، در نتیجه بهترین عملکرد بی سیم را خواهید داشت.در حالی که شبکه های مش برای بسیاری گزینه ای عالی هستند ولی ممکن است برخی به شبکه مش نیاز نداشته باشند. این افراد کسانی هستند که در فضاهای کوچک زندگی می کنند (آپارتمان یک خوابه، استودیو و …). برای این افراد یک روتر تنها به خوبی پاسخگو خواهد بود. در این شرایط هرکدام از دیگر روترهای بی سیم ما به خوبی نیازها را برطرف خواهند کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>