اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


قیمت گذاری باتری های قدیمی (داغی باتری موتورسیکلت)

در حال حاضر با افزایش قیمت دلار، قیمت قطعات موتور نیز افزایش یافته است. شما می توانید از باتری های قدیمی با قیمت پایین استفاده کنید. هرچند استفاده از این باتری ها مشکل است و به صورت دائم باید آن را کنترل کنید ولی قیمت آن پایین تر از باتری های نو می باشد.شرکت های تولید کننده باتری از باتری های داغی نهایت استفاده را می برند.

آنها با بازیافت کردن این باتری فرسوده موتورسیکلت، آنها را تبدیل به باتری های قابل استفاده می کنند.برخی از شرکت ها امکانی فراهم می آورند تا باتری های داغی را با باتری های نو تعویض کنند. این نشان می دهد که بازیافت باتری های کهنه برای آنها مقرون به صرفه است.

تعیین قیمت باتری های فرسوده

قیمت باتری های فرسوده بر حسب میزان ولتاژ آنها تعیین می شود. هر قدر که باتری شما ولتاژ بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.علاوه برآن، تعیین قیمت باتری های فرسوده بر اساس قیمت فلزات تعیین می شود. فلزاتی از قبیل قلع، سرب، آنتیموان و غیره در تعیین قیمت باتری موثرند.

به دلیل وجود سرب در باتری های داغی، بازیافت آن با مشکلاتی روبروست. این باتری ها به هیچ عنوان نباید دور انداخته شوند. بازیافت باتری های داغی می تواند بهترین گزینه باشد.از عوامل دیگر تعیین باتری های داغی وزن آن است. با افزایش وزن این باتری ها، قیمت آنها افزایش می یابند. البته اجزای تشکیل دهنده باتری از قبیل اسید باتری، پلاستیک و بدنه ور افزایش وزن باتری موثرند. با ارزش ترین قسمت باتری سرب آن است و وزن سرب در تعیین قیمت آن تأثیر بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که حدود 45 درصد از سرب مورد استفاده در صنایع مختلف از باتری های داغی تامین می شود. پس بازیافت این باتری ها می تواند بسیار حائز اهمیت است. دقت کنید که هیچ وقت باتری های داغی را در محیط زیست رها نکنید. ترکیب الکترولیت و سرب باتری بسیار سمی است و برای انسان و سایر موجودات مضر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>