اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتورسیکلت

هنگامی که زنجیر و دنده زنجیرها تعویض می شود رعایت این نکته ضروری است که زنجیر باید روان باشد تا به گردش درآید.با روغن کاری کردن عمر مفید زنجیر و دنده زنجیرها و همچنین عملکردش افزایش می یابد. عدم روغن کاری موجب می شود در اثر اصطکاک گرمای زیاد تولید کرده و سبب ساییده شدن آن گردد.

پس از مدتی این ساییدگی بیشتر شده و احتمال افتادن آن از چرخ دنده وجود دارد. باید توجه کرد از آن جایی که در ساختار زنجیر، واشر حلقه ای به کار رفته است، از این رو باید دقت کرد روغن کاری زنجیر طوری انجام شود که روغن به طور کامل به داخل اتصالات زنجیر نفوذ بکند تا روان گردد.در این زمینه استفاده از روان کننده های مناسب و با کیفیت مطلوب و اسپری زنجیر موتورسیکلت توصیه می شود.

تنظیم بودن زنجیر و دنده زنجیرها موتورسیکلت

نکته قابل توجه دیگر تنظیم بودن زنجیر و دنده زنجیرها است. اگر زنجیر بیش از اندازه سفت یا شل باشد مشکلاتی نظیر ایجاد صدای آزار دهنده در زمان حرکت، فشار زیاد به دنده ها، پاره شدن زنجیر، ساییدگی بیش از حد زنجیر و … به وجود می آید.

بازیافت باتری موتور سیکلت

در صورت تنظیم نبودن زنجیر و بیش از حد شل یا سفت بودن آن در کارکرد موتورسیکلت و چرخ عقب آن مشکلاتی را ایجاد می کند.لازم است با تعویض زنجیر و دنده زنجیرها، خمیدگی و تاب نداشتن زنجیر، لق نبودن دنده ها نیز بررسی شود. به نحوه قرار گرفتن زنجیر نیز دقت شود که زنجیر بر روی دندانه های دنده زنجیر به طور منظم قرار بگیرد تا نیرو منتقل شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>