اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


طریقه جا زدن شافت هندل در موتورسیکلت هوندا

در ابتدا شیوه قرار گرفتن دنده ها و قطعات روی شافت هندل ذکر می گردد که بدین گونه است:شافت هندل دو طرف دارد. یک طرفش که هزار خاره داشته و مشخص است خود هندل بسته می شود.آن طرف هم یکی از پوسته های گیربکس بر روی آن قرار گرفته و کاملا شفت هندل را مهار می کند که برای جمع کردن سایر قطعات از این قسمت شروع می شود.

دنده هندل

اولین قطعه ای که قرار می گیرد دنده هندل است. برای این که خار هندل به طور مستقیم تماس نداشته باشد یک واشر بر روی آن گذاشته می شود و آنگاه بر روی واشر یک خار مهار کننده قرار می گیرد که این دنده از جای خود بیرون نزند. سپس نوبت دنده محرک هندل است.

باید دقت داشت روی شافت هندل یک نقطه و یا علامتی وجود دارد و یک علامت هم روی دنده محرک وجود دارد. هنگام قرار گرفتن این دنده محرک روی محور خودش باید این دو علامت در یک راستا باشند. سپس یک واشر قرار گرفته و بعد از آن یک فنر و یک شاخک بالا قرار می گیرد.

طریقه فیلرگیری موتورسیکلت

برای بیرون نزدن شاخک بالا یک خار مهار کننده و سپس یک واشر کوچک روی آن قرار می گیرد.لازم به ذکر است با این عملکرد قطعات یک طرف هندل کامل سر جای خود قرار می گیرد. در طرف دیگر شافت هندل اولین قطعه که بسته می شود واشر تخت بزرگ است که برآمدگی آن باید به سمت بالا باشد. سپس فنر هندل قرار می گیرد.

بوش نگهدارنده فنر هندل

برای مهار فنر و بیرون نزدن آن بوش نگهدارنده فنر هندل قرار می گیرد. بخشی از بوش که دارای یک چالی است باید به سمت بالا قرار بگیرد که فنر هندل بیرون نزند. سپس باید اندکی چرخانده شود تا چالی و شاخک فنر هندل در یک جهت قرار بگیرند. در آخر هم یک واشر روی آن قرار می گیرد.

بعد از جمع کردن و بستن قطعات، روی پوسته موتور قرار می گیرد. اولین کار قرار دادن نوک فنر هندل روی پوسته موتور است. سپس باید شاخک های شافت هندل سر جای خود قرار بگیرد. بهتر است شافت هندل چرخانده شود تا شاخک ها جای خود قرار بگیرند. با رعایت عملکردهای مذکور شافت هندل به درستی بر روی موتورسیکلت قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>