اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


طریقه چیدن صفحات کلاچ

صفحه کلاچ از آن قطعات موتورسیکلت است که به طور مداوم استفاده می شود و نیاز به تعویض دارد.پس زمانی که صفحات کلاچ جدا می شود دوباره باید این صفحات به طور منظم و با دقت در سر جای خود قرار بگیرند تا کارایی لازم برای حرکت موتورسیکلت به دست آید.

در صورتی که صفحات کلاچ به طور صحیح چیده نشود موجب خلل در انتقال نیرو و همچنین خرابی موتورسیکلت خواهد شد. پس طریقه چیدن صفحات کلاچ بعد از جدا کردن این قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است.

صفحه کلاچی که از روی انجین جدا می شود بهتر است به جای آن صفحه کلاچ تازه تهیه شود تا صفحات بهتر در مکان خود قرار بگیرند؛ زیرا صفحات کلاچ کار شده به دلیل تحمل حرارت بالا دچار فرسایش و سایش شده و قابلیت کارکرد بهتر را ندارند.

اگر صفحه کلاچ به صورت کلی تعویض شود بهتر است که در این حالت صفحات فلزی کلاچ هم عوض می شود و در نتیجه این صفحات بهتر چیده شده و در محل مناسب خود قرار می گیرند.باید قبل از چیدن صفحات کلاچ حتما این صفحات چند ساعت در روغن موتور بمانند تا به طور کامل خیس شوند. چیدن صفحات کلاچ بدین گونه است که یک صفحه کلاچ گذاشته می شود و سپس یک صفحه فلزی و دوباره یک صفحه کلاچ چیده می شود.

در ادامه باز هم یک صفحه فلزی جایگزین می گردد. این روند به همین شکل ادامه می یابد تا آخرین صفحه کلاچ هم بر روی صفحه فلزی گذاشته می شود. بر روی آخرین صفحه کلاچ دیگر صفحه فلزی گذاشته نمی شود.اگر این صفحات به شکل صحیح چیده شده باشند دیگر صفحه فلزی در دست نخواهد بود که روی صفحه کلاچ قرار گیرد. در صورتی که صفحه فلزی اضافه بیاید نحوه چیدن صفحات اشتباه بوده و از اول باید این صفحات چیده و مرتب شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمددرویشی:
تعویض صفحه کلاج موتور سیکلت آپا چی ۱۵۰
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>