اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


انتخاب نوع باتری برای موتورسیکلت

در عصر حاضر که حمل ونقل یکی از ارکان زندگی اکثر مردم است، سالم بودن وسیله نقلیه بسیار حائز اهمیت است. شاید اهمیت این مسئله زمانی زیادتر شود که سفرهای مهمی داشته باشید. تصور کنید که برای یک ملاقات کاری مهم آماده می شوید و یا یک مصاحبه شغلی دارید که بسیار مهم است و یا می خواهید در حین خدمت سربازی در زمانی دقیق به پادگان برسید.

محدودیت زمانی در زندگی همه ما اتفاق افتاده است. راه حل این مسئله نگهداری درست وسیله نقلیه است. داشتن یک باتری خوب به شما کمک می کند تا از دقدقه های حین روشن شدن موتورسیکلت خود، آسوده باشید.دراین مقاله می خواهیم شما را با انواع باتری ها از نظر فناوری های مختلف آشنا کنیم.

باتری های AGM

باتری AGMاین نوع باتری ها از نوع اسیدی هستند که کارایی بالایی دارند و علاوه بر آن طول عمر زیادی نیز دارند. همچنین حتی اگر آنها را تا نود درجه کج کنید، مواد باتری از آن نشت نمی کند. از مزایای دیگر این نوع باتری:

  • آماده به مصرف یودن باتری
  • CCA، یا قدرت استارت بالا
  • مناسب برای مناطق بسیار سرد
  • ارزانتر بودن و قدرت استارت بالاتر آن نسبت به باتری های ژله ای

باتری ژله ای موتورسیکلت

باتری ژله ای موتورسیکلت فناوری مورد استفاده در این باتری، شبیه فناوری AGM است. با این حال، به جای استفاده از ماده جاذب بر پایه شیشه که در باتری یو پی اس AGM استفاده می شود، باتری های ژل از الکترولیت هایی که به صورت ژل هستند استفاده می کنند.

باتری های سرب خالص

باتری سرباین نوع باتری علاوه بر کارایی بالا، طول عمر بسیار بالایی دارند. طول عمر بالای آنها به دلیل این است که در فصول مختلف، شارژ چندانی از خود کم نمی کند.

باتری لیتیوم پلیمری موتورسیکلت

این نوع باتری های به دلیل فناوری به کاررفته در آنها ایمن و همچنین بسیار سبک هستند. به علاوه که، این نوع باتری ها از باتری های اسیدی 5/2 برابر سریعتر شارژ می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>