اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


روش پاک کردن کاربراتور موتورسیکلت

در مرحله اول راه های دسترسی به کاربراتور را باز می کنیم.سپس بست لوله لاستیکی رابط کاربراتور و محفظه فیلتر هوا را باز کرده تا به سوزن کاربراتور دسترسی پیدا کنیم.بعد از باز کردن سوزن کاربراتور، سیم گاز از کاربراتور جدا می شود.پس از این مرحله، درپوش قسمت بالای کاربراتور را باز کرده و با احتیاط سوزن را بیرون می کشیم.

در مرحله بعد پیچ های اتصال کاربراتور به سیلندر را باز کرده تا کاربراتور به آسانی جدا شود.یادتان باشد که همیشه مواظب سوزن کاربراتور باشید، زیرا ممکن است با فشار یا ضربه ای که به آن وارد می کنید تغییر شکل دهد، آن وقت باید به فکر یک سوزن دیگر برای کاربراتور موتورسیکلت خود باشید.در مرحله بعدی کاسه زیر کاربراتور را که معمولا دارای 3 تا 5 پیچ است، باز کرده، سپس آن را شستشو دهید.

هر زمان هم نیاز به قطعه ای پیدا کردید و یا مشاهده نمودید که قطعه ای خراب است و نیاز به تعویض دارد، سری به فروشگاه اینترنتی جاویدان بزنید.به یاد داشته باشید که پس از باز کردن کاربراتور، احتمالا انتهای آن خاک، زنگ آهن یا حتی آب مشاهده خواهد شد.

شما باید با استفاده از بنزین و یک برس کوچک آن را تمیز کنید. دقت داشته باشید که تمامی سوراخ ها و تنظیمات به درستی تمیز شده باشد. این نکته را بدانید که حتی یک براده آهن 0٫2 میلی متری در یکی از مسیرهای کاربراتور می تواند شما را دچار دردسر بزرگی کند.

پس از شستشو، تمامی خروجی ها و ورودی های کاربراتور را فوت کنید، تا چیزی مسیر آن را نبسته باشد.در هنگام اتصال قطعات اگر دیدید واشرها خاصیت خودشان را از دست داده و خراب شده اند، حتما از واشرهای نو استفاده کنید.در ضمن هنگام بستن کاسه زیر کاربراتور، بهتر است کاربراتور را برعکس کنید و سپس کاسه را نصب نمایید.کار تمام شد. حال با خیال راحت می توانید سری به آموزش های دیگر فروشگاه جاویدان بزنید تا تعمیر بخش دیگری از موتورسیکلت را خودتان انجام دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>