اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


ترانزیستور موتورسیکلت

موتورسیکلت ها دارای قطعات برقی هستند، که به ابزارهایی مانند ترانزیستور نیاز دارند، تا بتوانند در سامانه جرقه زدن و روشن کردم موتور عمل کنند.این قطعه در حقیقت مثل یک کلید در مدار کار می کند، که باعث قطع و وصل شدن جریان در مدار می شود.

مدل های متنوعی از ترانزیستورها وجود دارند، که مواد به کار رفته در آنها از ویژگی نیمه رسانا بودن برخوردار هستند. به وسیله ترانزیستور جریانی در کلکتور ایجاد شده و کارکرد مورد نظر از این طریق حاصل می شود.سه بخش بیس، امیتر و کلکتور اجرای مورد نیاز برای عملکرد درست این قطعه است، که سبب ایجاد ولتاژ و جریان در موتورسیکلت می شود.

کارکرد ترانزیستور در موتورسیکلت

مدار در فضای تاریک و مدار در فضای روشن از حالت های مختلف ترانزیستور است، که هر کدام کارکرد متفاوتی دارند. در حقیقت کارکرد ترانزیستورها باعث استفاده از یک جریان ضعیف و تقویت آن می شود. باید توجه داشت که ترانزیستورها انواع مختلفی دارند که فروشگاه جاویدان بسیاری از آنها را برای عرضه در اختیار شما قرار می دهد.

ترانزیستورها از بخش های مهم این تجهیزات محسوب می شوند. شایان ذکر است که ترانزیستور موتورسیکلت بستگی مستقیمی به قدرت و نوع موتور دارد. برخی از موتورها قدرت کمی دارند، به همین علت نیاز به ترانزیستورهایی با قدرت کمتر می باشند. با این اوصاف مسلما قیمت ترانزیستور موتورهای ساده تر، کمتر از ترانزیستورهایی است که در موتورهای قدرتمند استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مجتبی ملاعلیزاده :
سلام ترانزیستور موتورسیکلت کامیکس 200 رو دارید یا مشخصات خود ترانزیستور شو ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

امیر:
سلام اگه میشه پاسخ سوالمو بدین حد اکثر کشش ولتاژ تو ورودی ترانزیستور و حد اکثر کشش خروجی ولتاژ از ترانزیستور چقدره اینو میشه بهم بگید ممنون میشم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سید مرتضی دیلمی:
عرض سلام دارم،از شما میپرسم‌چرا فرم‌و شکل ترانزیستور مدلهای کمی قدیمی تر کاملا متفاوت از نوع جدید آن در بازار است؟ آیا یک مدیریت جامع و یکپارچه نظارت بر همسانی کلیه لوازم یدک‌موتورسیکلت نباید باشه که اینطور مارا به دردسر نیندازند؟؟لوازم فروش هم میگه همینه‌که هست؟نباید انسان بره در کارخانه سازنده واز ایشان توضیح بخواهد؟کاری که یکبار کردم‌من‌و نتیجه داد! البته پدرم در اومد! آیا اگه چنین کنند باشما تاب می آورید؟مردانگی است این فعل مذموم؟ این جفا؟؟بخدا اثرش در زندگی تمام دست اندرکاران خواهد آمد! بخدا اگه شکی داشته باشم! ادامه دهید باز
کارلوس پاپاچیان:
مهندس وفوق تخصص موتورهای جی پی کاوازاکی سوزوکی یاماها هندا اصل ژاپن چوپا ایژیاHHHH روسی هالی دواویتسون کاراس ۸۰ و۱۲۵و۲۰۰و۲۵۰و۱۲۰۰....... و موتورهای سنگین وفوق سنگین وکل تعمییرات وتعویضات وانواهمع منشه سوخت رسانی ازقبیل سیلندر سرسیلندر کل عیب یابی وسیستمهای بهم ریخته برق رسانی وانژکتور کاربراتور رادیاتور و تقویت کردن موتورنیمه سنگین به سنگین حتی فوق سنگین شماره دهید اطلاعات دریافت کنید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>