اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


نقش فیلتر هوا در موتورسیکلت

اگر علاقمند هستید که هنگام موتورسواری سرعت بیشتری داشته باشید، از تمیز بودن فیلتر هوای موتورسیکلت خود اطمینان یابید. افزایش ورودی هوا از طریق فیلتر، از ارزان ترین و ساده ترین روش های افزایش توان موتور می باشد.

اگر فیلتر هوای موتورسیکلت را مانند شش های بدن انسان درنظر بگیریم، وکارکرد آن جلوگیری از ورود آلاینده ها و ذرات داخل هوا به داخل موتور موتورسیکلت است. این مسئله باعث افزایش احتراق و توان خروجی موتور می شود.

چطور کارایی فیلتر هوای موتورسیکلت را بالا ببریم ؟

استفاده از فیلتر هوای فوم روغنی موتورسیکلت در موتورهای کراس بسیار مرسوم است. در این نوع موتورسیکلت ها، فیلتر هوا به وسیله روغن کار می کند و فوم فقط نقش پشتیبانی از روغن را ایفا می کند. برای بهتر کردن کارکرد فیلتر هوا، باید به فوم موجود در فیلتر هوا روغن بمالید. لازم به ذکر است که برای پاک کردن این گونه از فیلترهای هوا، باید آن را چند مرتبه در حلال ها شستشو دهید.

دارای ساختاری همانند کاغذ است، که در داخل یک محفظه فلزی قرار گرفته است. عملکرد این نوع از فیلتر بسیار خوب است و این اجازه را می دهد تا هوا به خوبی هدایت شود. این نوع از فیلترهای هوا دارای یک روغن مخصوص نیز هستند، که توسط سازنده آن در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.

برای پاک کردن این نوع از فیلترهای هوا، بهتر است از آب و صابون استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قبل از خشک کردن فیلتر، به آن روغن بزنید. شایان ذکر است که نگهداری درست از فیلتر هوای موتورسیکلت، باعث افزایش طول عمر موتور می شود. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین انواع فیلترهای موتورسیکلت را از فروشگاه جاویدان خریداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>