اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


توجه به زنجیر در موتورسیکلت

چرب کردن و شستشوی زنجیر موتورسیکلت اهمیت زیادی دارد، زیرا این بخش در هنگام کار کردن موتور چرب و روغنی می شود.البته همیشه باید برای روان شدن آن را چرب کنید تا عمر زنجیر موتورسیکلت شما طولانی تر شده و.سواری بهتری برایتان داشته باشید.توجه داشته باشید که قبل از استفاده از چرب کننده، حتما با آب هرگونه آلودگی چسبیده به زنجیر را بشویید. سپس بعد از خشک شدن زنجیر کار خود را ادامه دهید.

وسایلی که برای این کار نیاز است، پایه برای موتورسیکلت، ابزار تمیزکردن زنجیر (فرچه)، سینی و ماده چرب کننده مخصوص است.این ابزارها را می توانید به راحتی از فروشگاه جاویدان خریداری کنید. برای راحت تر تمیز کردن زنجیر، قبل از هر کار موتورسیکلت خود را به مدت ده دقیقه برانید تا زنجیر گرم شود.سپس جک آن را زده و موتور را خلاص کنید. برای تمیز بودن محیط کاری تان پشت آن منطقه ای که قصد تمیزکاری زنجیر موتورسیکلت خود را دارید، کارتن مقوایی قرار دهید.

زنجیر موتورسیکلت را به آرامی بچرخانید و روی آن اسپری بزنید تا وقتی که کل زنجیر خیس شود. بعد از آن قسمتی از زنجیر را که با دود تماس دارد، اسپری کنید. حدود 10 دقیقه صبر کنید تا مواد داخل اسپری جذب زنجیر موتورسیکلت شده و به اصطلاح خشک شود.

حالا فرچه را برداشته و به صورت افقی روی زنجیر گذاشته و بکشید. در زمینه تهیه قطعات و ابزارهای مصرفی موتورسیکلت تان هم نگران نباشید، شما می توانید تهیه هرگونه ابزار و قطعه مورد نیاز خود را به فروشگاه جاویدان بسپارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>