اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتورسیکلت

مسئله ای که معمولا در رابطه با بنزین و سوخت مصرفی موتورسیکلت ها بحث می شود، عدم عملکرد درست سیستم های سوخت رسانی می باشد، که به شکل مستقیم بر کیفیت سوخت اثر دارد.وقتی که در مورد کیفیت بنزین یا سوخت بحث می کنیم، این ناخالصی ها ی داخل بنزین و سخت هستند که منجربه بروز عملکردی ضعیف و ایجاد مشکلات در موتور موتورسیکلت ها می شود. با این وجود، باید به یاد داشته باشید که تقریبا همه موتورسیکلت ها، با در نظر گرفتن کیفیت سوختی که در آنها استفاده می شود، تولید می گردند.

شایان ذکر است تا وقتی که هزینه معقول، مشخص و منظمی را برای پرکردن باک موتورسیکلت خود از یک پمپ بنزین مطرح که پمپ های آن معمولا خراب نباشند، انجام دهید، به ظاهر همه چیز خوب خواهد بود، مگر اینکه بخواهید از موتورسیکلت خود بیشتر از ظرفیت آن استفاده کنید.البته اساس طراحی موتورسیکلت های مورد استفاده در شهر این چنین نیست و برای استفاده در ظرفیت های بالا طراحی نشده است کرد.

نرخ اکتان بنزین

در حقیقت نرخ اکتان عددی است، که نشان دهنده کارایی سوخت در هنگام احتراق تحت فشار یا در زمان فشرده سازی می باشد. هر چقدر که این عدد بیشتر باشد، میزان آستانه مقاومت بنزین یا سوخت، نسبت به فشرده سازی بیشتر می گردد.

به طور کلی می توان گفت، بنزین با اکتان 87 سوختی استاندارد محسوب می شود، که در اکثر مجموعه های سوخت رسانی و پمپ بنزین های سراسر کشور توزیع می شود. لازم به ذکر است که هر ترکیب سوختی که دارای عدد اکتان بین 90 تا 100 باشد، به عنوان سوخت اکتان بالا در نظر می گیرند.

حال سوال اینجا مطرح می شود، که آیا موتور شما نسبت به فشرده سازی به میزان کافی بالا هست، که بتوان بنزین اکتان بالا را در باک آن پر کرد یا خیر؟ چون اگر بدین شکل نباشد، سوخت مورد استفاده با اکتان بالا، الزاما انرژی بیشتری را نسبت به مواد سوختی با اکتان پایین تر ایجاد نمی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>