اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


اجزا و قطعات موتورسیکلت را بشناسید

شاید برای هر فردی این مسئله بیش بیاید که بخواهد نام اجزای وسیله نقلیه خود را بشناسد. این دانش به او کمک می کند تا هر وقت که به مشکلی برخورد بداند که به سراغ کدام قطعه برود.ما در عصر فناوری اطلاعات هستیم. در این عصر، شما حتی اگر آشنایی کمی با کارهای فنی داشته باشید، می توانید با استفاده از اینترنت درباره هرآنچه که می خواهید، اطلاعات به دست آورید.

از آینه موتور شروع می کنیم. آینه های استفاده شده در موتورسیکلت معمولاً از نوع تخت هستند که برای دیدن اشیا پشت سر استفاده می شوند.فرمان موتورسیکلت وظیفه ی هدایت موتور را برعهده دارد. هدلایت یا چراغ جلو هم که از نام آن پیداست برای رانندگی در شب ضروریست.

کمک فنر نیز وظیفه تعلیق را دارد تا موانع کمتر برای راننده ایجاد مزاحمت کنند. در موتورسیکلت های جدیدتر از ترمزهای دیسکی استفاده می شود.باک، صندلی، چراغ عقب و چراغ راهنما نیز از نامشان پیداست که برای چه کارهایی هستند. و اما مطالبی باقیمانده چهار قطعه دیگر است.

کلاچ: وظیفه ی کلی کلاچ تعویض دنده است.

موتور: انواع موتورهای موتورسیکلت، از نظر طراحی و تعداد سیلندرها متفاوت هستند، از تک سیلندر تا چهار سیلندر و یا موتورهای فلت تویین، V-4، V-Twin وflat-four.

اگزوز: وظیفه ی بیرون دادن دود حاصل از احتراق موتور را دارد.

لاستیک: تمام فشار هر وسیله نقلیه بر روی لاستیک های آن است و همین مسئله علت اهمیت انتخاب درست لاستیک است. به دنبال لاستیک مناسب هستید؟ از فروشگاه جاویدان دیدن کنید. علاوه بر لاستیک، از انواع دیگر لوازم جانبی نیز می توانید دیدن کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>