اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


رله آفتامات، رله بوق موتور سیکلت

از گذشته تاکنون حمل و نقل همواره یکی از دغدغه های اصلی بشر بوده است. اما پس از گذشت قرون متمادی، از یکی دو قرن اخیر و بعد از اختراع ماشین بخار کم کم حمل ونقل گسترش و سرعت بیشتری پیدا کرد. همانطورکه حمل ونقل گسترش پیدا می کرد، حوادث مربوط به حمل ونقل نیز زیادتر می شد.

البته در گذشته به دلیل اینکه وسایل نقلیه پرصداتر بودند، شاید تحت هر شرایطی عابر و یا راننده وسیله نقلیه دیگر از حضور آن وسیله نقلیه مطلع می شد، ولی اکنون با کم صداتر شدن وسایل نقلیه و در مقابل با بیشتر شدن صدای ضبط اتومبیل، اطلاع از حضور یک وسیله نقلیه دیگر قدری دشوار باشد. برای همین موضوع باید بوق قوی داشته باشیم.در موتورسیکلت به دلیل اینکه یکی از وسایل نقلیه آسیب پذیر است، این مسئله بیشتر اهمیت پیدا می کند.

به خاطر اینکه بوق قوی تر برق بیشتری نیز می خواهد. وظیفه آفتامات دادن خروجی برق قوی تر است. در اینجا می خواهیم بیشتر راجع به آفتامات صحبت کنیم. با ما همراه باشید.آفتامات یک قطعه الکترونیکی می باشد که در اکثر وسایل برقی وجود دارد. آفتامات ها دو وظیفه کلی دارند.

جریان مستقیم همیشه به یک اندازه نیست و کمی بالا و پایین می شود، وظیفه اول آفتامات اینست که جریان خروجی را یکنواخت کند.ولی استفاده از آفتامات، هدف دیگری نیز دارد. ما می خواهیم فقط وقتی که بوق را زدیم بوق شروع به کار کند و وقتی که دست را از بوق برداشتیم قطع شود. این کار را نیز آفتامات برای ما انجام می دهد.در مجموع آفتامات صدای خروجی بلندتر و زیباتری را برای موتورسیکلت شما به ارمغان می آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>