اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


لوازم جانبی موتورسیکلت را بخریم؟

حتماً شما هم به فکرتان زده که تغییراتی به موتورسیکلت خود بدهید. مثلاً بوق موتورسیکلت را عوض کنید، هدلایت زنون را جایگزین هدلایت های ساده کنید، لاستیک های خود را براق کنید و یا از برچسب های ساده یا شبرنگ استفاده کنید. جواب ساده است، چون همه ی ما انسان ها از یکنواختی بیزاریم. همه ی ما در زندگی نیاز به تنوع داریم و چه چیزی بهتر از داشتن یک وسیله نقلیه زیبا و متفاوت.

جاسوئیچی موتورسیکلت

از جاسوئیچی شروع می کنیم.می توانید تفاوت را از همین جاسوئیچی شروع کنید. به عنوان یک موتورسوار جاسوئیچی شما نیز باید مناسب موتورسیکلت باشد.

برچسب بدنه موتورسیکلت

دومین کالایی که برای تنوع می توانید بخرید، برچسب موتورسیکلت است. این برچسب را می توانید در هر جایی که فکر می کنید مناسب آن است، بچسبانید.

کم کردن صدای موتورسیکلت

اگر از صدای زیاد موتورسیکلت خود خسته شده اید، صدا خفه کن گزینه مناسبی است که با استفاده از آن می توانید، علاوه بر کاهش صدای موتورسیکلت خود، به افزایش راندمان موتورسیکلت و کاهش لرزش موتور خود نیز کمک کنید.

قلم خشگیر بدنه موتورسیکلت 

اگر شما هم دوست دارید موتورسیکلت خود را کاملاً زیبا و تمیز نگهدارید، این کالا حتماً انتخاب شماست. این نوع خشگیر به خاطر داشتن قلم، کاربردی تر از دیگر انواع خشگیرهاست.

اسپری تمیزکننده لاستیک موتور

این نیز انتخاب خوبی برای افرادیست که به تمیزی موتورسیکلت خود اهمیت می دهند. با استفاده از این اسپری بدون نیاز به آب، لاستیک موتورسیکلت خود را مثل روز اول براق کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلامرضا پوراسدی:
خشگیر مشکی رنگ میخواستم برای باک تی وی اس استار اچ ال ایکس ۱۵۰سی سی باتشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>