اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


چطور رله بوق موتور سیکلت را خودمان نصب کنیم؟

اگر قدری کار فنی کرده باشید، حتماً برایتان لذت بخش است که بخواهید خودتان یکی از قطعات وسیله نقلیه خود را تعویض کنید. اما موضوع به این سادگی نیست. شما باید برای انجام هر کار فنی، تجربه کافی نیز داشته باشید. اما ما در عصر فناوری اطلاعات هستیم.

در این دوره نیاز نیست که حتماً شما کار را از شخص دیگری یاد بگیرید. خیلی ساده می توانید از طریق اینترنت هر اطلاعاتی که بخواهید را به دست آورید. پس از اطلاع یافتن از نحوه ی انجام آن کار، با کمی دقت، اکثر کارهای فنی را می توانید به همین صورت یادبگیرید.

اما در اینجا می خواهیم نصب رله بوق را به شما یاد بدهیم

ابتدا رله خریداری شده را باید سیم کشی کنیم. هر حالت کلی اگر سیم کشی شما درست باشد بوق کار می کند. یک بوق دو سیم دارد یکی برای طرف مثبت و دیگری برای طرف منفی. اگر این ها را مستقیم به باتری وصل کنیم در این صورت یکسره خواهد شد.

آفتامات بوق موتورسیکلت چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

پس سیم کشی بوق باید به دکمه ای که معمولاً طرف چپ فرمان موتورسیکلت است، متصل باشد. با اتصال رله بوق، دکمه بوق مقداری برق به آن می دهد تا جریان متصل شود. رله جریان خروجی را به بیشینه ممکن می رساند.

رایج ترین نوع بستن رله، جدا کردن آن از کل مجموعه است، به این صورت که خود رله به باتری متصل باشد. مهم ترین بخش آن رد کردن سیم های رله از بخش های مختلف و رساندن آن به سوییچ بوق می باشد. پس از آن فقط کار جایگزاری رله مانده است که برای موتورسیکلت های مختلف متفاوت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیر :
عالی
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>