اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


چه کنیم تا از شر سارقان موتور سیکلت در امان باشیم؟

سرقت موتورسیکلت، یکی از شایع ترین سرقت ها است. طبق گفته ماموران پلیس سرقت در مورد موتورسیکلت هایی که فاقد قفل هستند و به طور کلی ضریب امنیت پایینی دارند، به مراتب بیشتر است. علاوه بر این، به دلیل کوچک تر بودن موتورسیکلت از ماشین، طعمه ی بهتری برای سارقان است.

در پارکینگ مشخص شده برای موتورها، پارک کنید. اگر چنین شرایطی موجود نیست، در امکان های پر رفت وآمد، یا مکان هایی که نور پردازی خوبی دارند و یا در مکان هایی پارک کنید که مجهر به دوربین مداربسته هستند. سعی کنید هیچ گاه موتور را جلوی درب منزل پارک نکنید. به جای آن، موتورسیکلت را داخل پارکینگ بگذارید. اگر پارکینگ هم دوربین مداربسته ندارد، تهیه کنید تا امنیت ساختمان محل سکونتتان افزایش یابد.

از قفل موتورسیکلت استفاده کنید

به جای یک قفل از چند قفل استفاده کنید. علاوه بر استفاده از قفل زنجیری، از قفل دیسکی و هرنوع قفل دیگری استفاده کنید. سعی کنید قفل های تان روی زمین نباشد تا با چکش شکشسته شود.

از کاور استفاده کنید

کاور موتورسیکلتوقتی برای مدتی طولانی نمی خواهید از موتورسیکلت استفاده کنید و یا در طول شب، از کاور استفاده کنید تا سارقانی که موتور شما را هدف قرار داده اند با مشقت بیشتری روبرو شوند.

از دریاب ها استفاده کنید

برای پیشگیری از سرقت موتور، نصب یک سیستم دریاب مانند GPS برای موتور انتخاب مناسبی است.

دزدگیر نصب کنید

از رایجترین کارها برای جلوگیری از سرقت هر وسیله ای نصب دزدگیر است. یک دزدگیر مناسب بر روی موتور خود نصب کنید. هر شب از صدادار بودن دزدگیر موتور، اطمینان حاصل کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>