اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


بهترین موتورسیکلت های برقی جهان را بشناسید

با پیشرفت فناوری و صنعت، تا چند سال آینده حضور خودروها و موتورسیکلت های برقی نباید دور از انتظار باشد. پیشرفت فناوری بسیار سریع است. به خصوص که اثرات زیست محیطی حاصل از گازهای گلخانه ای و به طور کلی گرمایش زمین، نیاز به وسایل نقلیه برقی را بیشتر کرده است. و اما موتورهای برقی نیز به پیشرفت در خور توجه رسیده اند.

موتور برقی لایتنیگ استرایک

موتور برقی لایتنیگاین موتورسیکلت از حدود 5 سال پیش به بازار آمد. حدود 150 مایل شارژ نگه می دارد، 35 دقیقه زمان نیاز دارد تا شارژ شود و سرعت نهایی این موتورسیکلت هم 150 مایل بر ساعت است.

موتور برقی Cake’s Kalk

موتور برقی جدیداین موتور مناسب برای آف رود است. بدنه سبک و طراحی خاص این موتورسیکلت نیز نشان از این واقعیت دارد. این موتورسیکلت مجهز به باتری 6/2 کیلووات ساعتی است، که با هر بار شارژ، 83 مایل به طور متوسط راه می رود و بالاترین سرعت آن 56 مایل بر ساعت است.

موتور برقی زیرو اس آر

موتور برقی زیرو اس آراین موتورسیکلت نیز یکی دیگر بهترین موتورسیکلت های برقی است، با باتری 4/14 کیلووات ساعت و با هر بار شارژ حدود 223 مایل راه می رود. بیشترین سرعت آن نیز 102 مایل در ساعت است. ضعف این موتورسیکلت در طول زمان شارژ آن است که حدود 10 ساعت است.

موتور برقی تارفورم

این موتور سیکلت نیز با طراحی خاص خود منحصربه فرد است. موتورسیکلت تارفورم، با ظرفیت باتری 9 کیلووات ساعت، وزن حدودی 160 کیلوگرم و همچنین طی کردن مسافت 90 مایل با هر بار شارژ و سرعت نهایی 95 مایل در ساعت به بازار ارائه شده است.

لایو وایر هارلی دیویدسون

موتور برقی هارلی دیویدسوناین موتورسیکلت با موتوری قدرتمند و نامی آشنا در سال 2019 معرفی شد. موتورسیکلت لایو وایر، با ظرفیت باتری 5/15 کیلووات ساعت، طی مسافت 150 مایل با هر بار شارژ و حداکثر سرعت 95 مایل در ساعت نیز موتورسیکلت مناسبی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>