اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


کدام هدلایت برای موتورسیکلت شما مناسب تر است؟

اهمیت هدلایت موتورسیکلت، نیاز به یادآوری ندارد. در شب، موتورسواری در جاده هایی که هیچگونه فاز شب یا تیر چراغ برق ندارند مانند جاده های کوهستانی هدلایت اهمیت بیشتری پیدا می کند.هرچقدر موتور سیکلت شما قدیمی تر باشد، هدلایت های شما نیز ضعیف تر خواهد بود.اما می توان آنها را با هدلایت های جدیدتری جایگزین کرد تا نور مناسب تری بدهد و در شب دید وسیع تری داشته باشید.

نوشته های روی لامپ ها چه معنی دارند؟

در هنگام خرید هر لامپی سه یکا برروی آن نوشته شده است، که هر کدام معنی خاصی دارند.

  • W(وات): نیرویی که موتورسیکلت شما می تواند برای هدلایت تامین کند. اگر وات هدلایت انتخابی شما کمتر از مقدارتوصیه شده باشد، نور کمی خواهید داشت و اگر بیشتر باشد احتمال جرقه، ترکیدن و سوختن سیم ها وجود دارد
  • K(کلوین): رنگ نور مورد استفاده است. برای مثال رنگ نور شمع 1900 کلوین است، یک لامپ هالوژن حدود 3000 کلوین و نور خورشید مستقیم حدود 4800 کلولین است. کلوین لامپ های LED و زنون حتی بیشتر از این هستند، زیرا یک رنگ جزیی آبی دارند
  • L(لومنز): مقدار واقعی نور تولید شده است، که شرکت ها کمتر به آن می پردازند. زیرا تولید یک لامپ آبی آسانتر از یک لامپ با روشنایی بیشتر است.

هدلایت ها برای موتورسیکلت چند دسته هستند؟

هدلایت هالوژنی موتور

این نوع هدلایت ها قدیمی ترین نوع استفاده شده در موتورسیکلت ها هستند که در تولید آنها از گاز هالوژن استفاده شده است. از مزایای آنها می توان به ارزان بودن و تعویض آسان و از معایب آنها نیز به طول عمر کمتر نسبت به بقیه انواع هدلایت اشاره کرد. لامپ های هالوژنی مورد استفاده در موتورسیکلت انواع مختلفی دارند (H1، H4و H7)

هدلایت زنون موتورسیکلت

این نوع هدلایت ها به عنوان HID نیز شناخته می شوند. در تولید این نوع لامپ از گاز زنون استفاده شده است. از مزایای آن ها می توان به نور بیشتر، تولید گرمای کمتر و طول عمر بیشتر اشاره کرد و اما معایب آن ها، به نسبت گران بودن و تعویض آن توسط یک متخصص است.این نوع هدلایت ها در موتورسیکلت های جدید، بیشتر استفاده می شوند. مزایای آن مصرف فوق العاده پایین و عمر مفید بسیار بالا و معایب آن گران بودن و ناشناخته بودن آن به نسبت هدلایت های دیگر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیررضا محمدی فرق:
سلام هدلایت برای موتور سیکلت ۱۲۵ کله چراغ انرژی
امیر رضایی :
لامپ برای موتور 200 کاسه چراغ بزرگ لامپ هدلایت
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>