اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


چطور هدلایت LED موتورسیکلت را خودمان نصب کنیم؟

اگر فردی به نسبت آچار به دست باشید، حتماً به این فکر کرده اید که بعضی از کارهای فنی موتور سیکلت را خودتان انجام دهید. برای یادگیری کارهای فنی مربوط به موتورسیکلت، می توانید از اینترنت کمک بگیرید. سایت جاویدان نیز علاوه بر عرضه محصولات موتورسیکلت، به شما کمک می کند تا خودتان موتورسیکلت خود را تعمیر کنید.

هدلایت های ال ایی دی به دلیل طول عمر بالا و مصرف کم، چند سالیست مورد توجه قرار گرفته اند. اما این هدلایت ها، برای نصب نیاز به کمی تخصص دارند. در اینجا می خواهیم نصب هدلایت ال ایی دی موتورسیکلت را به شما یاد بدهیم.

ابتدا هدلایت قبلی را باز کنید

قبل از هر چیزی هدلایت قبلی را با رعایت اصول ایمنی و با احتیاط باز کنید تا به بقیه اجزاء خسارت وارد نشود.کاور روی هدلایت ای ایی دی را باز کنیدابتدا کاور روی هدلایت را گرم کنید و سپس آن را با یک پیچ گوشی جدا کنید.کاور محافظ در برابر خاک هدلایت را از هوزینگ جدا کنید.

هدلایت را به دو قسمت تقسیم کنید

هدلایت را به دو قسمت تقسیم کنید. قسمت اول ال ایی دی را در جلوی هوزینگ هدلایت قرار دهید و بقیه سیم ها را از سوراخ بگذرانید.قسمت پشت هوزینگ را با قسمت دوم پر کنید و با پیچ محکم ببندید.

اتصالات برقی را به ال ای دی وصل کنید

اتصالات برقی را برقرار کنید و همه ی انواع چراغ(نور بالا و..) را امتحان کنید.و تمام. شما موفق شدید هدلایت ال ایی دی موتورسیکلت خود را، خودتان عوض کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>