اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


اصول ایمنی برای موتورسواری در باران

موتورسواری در هر شرایطی لذت بخش است و حتی می تواند یک تفریح خوب، به شرط رعایت اصول ایمنی، باشد.در ادامه نکاتی را خاطرنشان می کنیم که شما کمک می کند موتورسواری در هوای بارانی را نیز تجربه کنید.

تجهیزات مناسب موتورسواری در باران

از لباس بارانی استفاده کنید. همچنین از دستکش و چکمه و حتی جلیقه برقی استفاده کنید تا در سختترین شرایط شما را گرم نگهدارد. این ها تجیزات اصلی است که شما را برای یک موتورسواری لذتبخش حتی در یک روز سرد پاییزی آماده می کند. علاوه بر این ها استفاده از یک کلاه کاسکت مناسب بارندگی نیز توصیه می شود.

آهسته تر و هوشمندانه تر برانید

وقتی در شرایط بارانی رانندگی می کنید، از حد معمول آهسته تر برانید. باید به آرامی سرعت موتور سیکلت را افزایش دهید. در پیچ ها کمتر به موتور زاویه بدهید. در مواقعی که به ترمز نیاز است، به آرامی از سرعت خود را کم کنید تا به ترمز شدید نیازی نباشد.

مواظب تقاطع ها باشید

هر کجا که خودرو پارک باشد و یا توقف داشته باشد، احتمال وجود روغن کف آن خیابان و یا جاده نیز وجود دارد. همه ما می دانیم که در آب و هوای بارانی روغن هایی که از این خودروها نشت کرده است می تواند بسیار خطرساز باشد. به همین دلیل در هنگام نزدیک شدن به تقاطع ها سرعت خود را به آرامی کاهش دهید تا حادثه آفرین نباشد.

مواظب دریچه های فاضلاب و قسمت های لکه گیری شده آسفالت خیابان باشید.سعی کنید قبل از اینکه به این دریچه ها و یا لکه ها رسیدید، آنها در نظر گرفته و به آرامی از کنار آنها بگذرید ولی اگر ناگهانی به این دریچه ها رسیدید، ترمز شدید نزنید و از روی آن بگذرید.

در لاینی برانید که کمتر خیس است

واضح است که هر لاینی که کمتر از آن تردد شود و یا نزدیک جوی آب نباشد برای راندن مناسب تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>