اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتورسیکلت

کابراتور قطعه ایست که تأثیر زیادی بر روی عملکرد موتور دارد. وظیفه کاربراتور ترکیب هوا و سوخت کافی به موتور برای احتراق است. واضح است که کثیف بودن این قطعه چه عواقبی می تواند داشته باشد. قدرت ناکافی موتور، ریپ زدن موتور، روشن نشدن و یا بد روشن شدن موتور از عواقب کثیف بودن کاربراتور می باشد.لوازم مورد نیاز:

  • آچار و پیچ گوشتی مناسب
  • آب گرم
  • باد
  • بنزین یا WD40

کابراتور را باز کنید

برای باز کردن کاربراتور ابتدا تمام راه های دسترسی را باز می کنیم.بست لاستیکی و محفظه فیلتر هوا را باز می کنیم.سوزن کاربراتور را باز کرده تا سیم گاز کاربراتور جدا شود، سپس درپوش بالای کاربراتور را باز کرده و با احتباط سوزن را بیرون می کشیم.حالا کابراتور را جدا کنید. حال که کاربراتور جدا شد، کاسه زیری کابراتور را باز کرده و سرویس را انجام می دهیم.

سرویس کاربراتورموتورسیکلت

قطعات جدا شده را می توان با بنزین شستشو داد و یا از WD40 استفاده کرد. ابتدا قطعات را داخل یک سطح قرار داده و با بنزین شستشو می دهیم و یا اسپری WD40 را بر روی آنها اسپری می کنیم. البته برخی تعمیرکاران، از آب گرم نیز استفاده می کنند(در صورت استفاده از آب گرم نیز مانند بنزین عمل کنید). مراقب باشید که پیچ های تنظیم را تغییر ندهید.

علت خرابی شمع موتورسیکلت ها

سرویس کاربراتورموتورسیکلتحال که شستشو را به یکی از روش های گفته شده انجام دادید، می توانید کاسه زیرین را مطابق عکس سرهم کنید. توجه داشته باشید که سرکاربراتور را به سمت پایین بگیرید تا در هنگام سرهم کردن دچار مشکل خاصی نشود.

همه مراحلی که گفته شد را به عکس انجام دهید و کاربراتور را در محلی که بود نصب کنید. تبریک می گویم، شما موفق شدید کاربراتور خود را سرویس کنیدتمیز بودن کاربراتور، موتور شما را سرحال تر از گذشته می کند. همین مسئله باعث می شود که موتوری پرشتاب تر و پرقدرت تر داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رضاهاشمی:
ممنون ازراهنمایی وکمکمتون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>