اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


در حین موتورسواری چه لباس هایی بپوشیم؟

این سوال شاید برای هر موتورسیکلت سواری پیش بیاید که در هنگام موتورسواری چه بپوشیم و چه نپوشیم و اینکه چرا بعضی از لباس ها را بپوشیم و بعضی را نه. همه ی این ها، مسائلی است که باید قبل از لباس پوشیدن و آماده شدن برای موتورسواری به آن توجه داشته باشید.

حتماً کلاه ایمنی برسر بگذارید

همه ی کارشناسان بر روی این مسئله توافق دارند که کلاه ایمنی مهم ترین چیزیست که هر موتورسوار باید داشته باشد. خود شما باید این فرهنگ را ایجاد کنید تا بیشتر در امان باشید.علاوه بر استفاده کلاه ایمنی به منظور محافظت از ضربه به سر به دلیل داشتن سپر پلاستیکی از چشمان شما در برابر اشیاء معلق در هوا و حشرات نیز محافظت می کند.

لباس مناسب موتورسواری بپوشید

حتماً موتورسوارانی با لباس معمولی تی شرت و دمپایی و… را دیده اید. این لباس ها برای موتورسواری مناسب نیستند. شما باید لباس هایی بپوشید که در برابر خطرات احتمالی از شما محافظت کنند.ژاکت هایی بپوشید که از جنس نایلون، جین و یا چرم باشند.

خیلی از آنها زیپ دار هستند که می توانید در هوای گرم نیز از آنها استفاده کنید. شلوار نیز باید ضخیم باشد تا در برابر سایش مقاوم باشد. از دمپایی های لاانگشتی استفاده نکنید، بلکه باید چکمه مناسب بپوشید. کف این چکمه ها نباید لیز باشند.

از لباس های شبرنگ استفاده کنید

برای رانندگی در شب، پوشیدن یک لباس شبرنگ به ایمن بودن بیشتر شما بسیار کمک می کند. علاوه بر آن می توانید بر روی جلو و عقب کلاه کاسکت خود، از شبرنگ ها استفاده کنید تا توجه رانندگان دیگر را به خود جلب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>