اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


شرایط نگهداری از موتورسیکلت در فصل گرم سال

هنگام موتورسواری در فصل تابستان فشار بیشتری به موتورسیکلت وارد می شود، پس بهتر است با ما همراه باشید تا نکاتی در این خصوص برای شما فراهم کنیم.

تمام مایعات حیاتی موتورسیکلت را در بالاترین سطح قرار دهید

چک نمودن مایعات موتورسیکلت در تابستان از اهمیت بالایی برخوردار است. در تابستان، در صورت کمبود مایع خنک کننده داخل موتور، آسیب جدی به آن وارد می شود. البته از چک کردن روغن ترمز در این فصل نیز نباید غافل بود.

تمام شلنگ ها و قطعات لاستیکی را مرتب چک کنید

گرما بزرگ ترین دشمن مواد لاستیکی و پلاستیکی است. اگر موتورسیکلت بیش از حد در معرض آفتاب سوزان فصل تابستان قرار گیرد ممکن است شلنگ ها و اجزای لاستیکی موتور ترک خورده یا حتی ذوب شوند که این امر می تواند عواقب خطرناکی را به همراه داشته باشد.

لاستیک را بیش از حد باد نکنید

لاستیک در معرض گرما منبسط شده و از داخل فشار بیشتری به آن وارد می شود و حتی ممکن است ترکیده شود.فشار باد لاستیک را طبق استاندارد کارخانه سازنده تنظیم کنید و در فصل تابستان در صورت امکان ا گاز نیتروژن برای پر نمودن باد لاستیک ها استفاده نمایید.

موتورسیکلت را در سایه پارک کنید

گرمای شدید به رنگ و روکش صندلی موتور نیز آسیب وارد می کند. حتی الامکان موتورسیکلت خود را در یک مکان سایه دار پارک نموده و یا از یک روکش روشن برای حفاظت از آن استفاده کنید.

لاستیک ها را از لحاظ ترک خوردگی چک کنید

در ماه های گرم سال باید توجه بیشتری به لاستیک ها داشت. در صورت وجود ترک روی لاستیک در فصل گرما، امکان ترکیدن آن بسیار بالا است. پس در صورت مشاهده ترک روی لاستیک حتماً آن را تعویض کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>