اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


لوازم جانبی مهم برای سفرهای طولانی با موتورسیکلت

علاوه بر داشتن مهارت برای سفرهای طولانی مدت با موتورسیکلت برخی لوازم اضافی برای تجربه سفری خوش و بهتر نیاز دارید که در ذیل این مطلب به معرفی مهم ترین آن ها پرداخته ایم.

ترک بند موتور و باکس لوازم

لوازم همراه خود برای سفر (مثل چادر مسافرتی، پتو، کیسه خواب و غیره) را می توانید با توزیع مناسب وزن روی ترک بند بندید.تلفن همراه، کیف پول، مدارک، خوراکی و سایر لوازم کوچک را نیز بهتر است در باکس لوازم قرار دهید.

پمپ باد قابل حمل و کیت پنچرگیری موتور

موتورسیکلت برخلاف اتومبیل دارای لاستیک زاپاس نیست پس در زمان پنچری موتورسیکلت باید به آپاراتی مراجعه کرد. اما اگر موتورسیکلت زمان سفر در جاده های خارج شهر پنچر شد باید چه کار کرد؟با همراه داشتن یک پمپ باد قابل حمل و کیت پنچرگیری این مشکل را می توان به سادگی رفع کرد.

کیف ابزار و جعبه کمک های اولیه

حتماً هنگام سفر ابزار مناسب برای تعمیرات موتورسیکلت را داخل کیف ابزار به همراه داشته باشید.تعدادی فیوز اضافی، لامپ و مقداری کابل نیز به کار می آیند. همراه داشتن جعبه کوچک کمک های اولیه را فراموش نکنید.

چراغ های کمکی جلو

در برخی جاده های نور چراغ موتورسیکلت برای موتورسواری در تاریکی کافی نیست. برای رفع این مشکل به خصوص در جاده های پر خطر می توانید از لامپ کمکی استفاده کنید.سعی کنید چراغ رشته ای LED برای این مورد همراه داشته باشید تا با نصب در محل مناسب، علاوه بر برطرف کردن تاریکی جاده، دید بهتری را نیز برای خود فراهم کنید. این نوع چراغ ها هم انرژی کمتری مصرف می کنند و هم نور بیشتری دارند.

لوازم جانبی راحتی برای راکب موتورسیکلت

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا می توانید مخزن آب نوشیدنی و یک بالشتک را نیز همراه خود داشته باشید و فراموش نکنید که پیش از سفر از سلامت موتورسیکلت اطمینان حاصل نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>