اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتورسیکلت

در بررسی هر مدل موتورسیکلت، علاوه بر پرداختن به قطعات و لوازم یدکی موتورسیکلت، ویژگی هایی را نیز می توان برای آن برشمرد.در اینجا ما پنج ویژگی را برای بهبود عملکرد و تقویت موتورسیکلت معرفی نموده ایم که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.

ترمزهای دیسکی مدرن همراه با ABS دو طرفه

طبق اصول جدید موتورسیکلت سازان، قدرت توقف و ترمزگیری موتورسیکلت باید دو برابر سرعتش باشد. لنت موتور این نوع ترمز که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده در هر بار ترمزگیری بازخورد مثبتی را به همراه دارد.کولیس های ترمز به صورت دیسکی و شعاعی نصب شده و باعث چابکی بیشتر موتورسیکلت می شوند. این نوع ترمز هرگز در شرایط ترمزگیری ناگهانی قفل نمی کند.

عملکرد لاستیک های موتور

لاستیک ها بزرگ ترین قطعات موتورسیکلت هستند و آنچه را که موتورسیکلت می نامیم، کامل می کنند. ترکیب موجود در لاستیک موتور، مشخصات، آج و ساختار آن همگی از جمله عوامل کلیدی هستند که منجر به عملکرد بهتر موتورسیکلت در حین حرکت می شوند.

مایع خنک کننده

هوا عبوری برای کنترل دمای بالای موتور موتورسیکلت کافی نیست. از این رو برای کاهش دمای موتور به یک سیستم خنک سازی نیاز است.

قطعات تشکیل دهنده گیربکس

اکثر موتورسیکلت سازان برای این مورد از سیستم روغن استفاده می کنند ولی در برخی از موتورسیکلت ها مثل «آپاچی پی آر 310»، علاوه بر روغن با تعبیه کردن رادیاتور از مایعات نیز برای خنک نمودن موتور استفاده می کنند.

ترکیبی از شاسی و سیستم تعلیق مدرن

شاسی و سیستم تعلیق مناسب نقش بسیار مهمی را در کنترل موتورسیکلت دارند.استفاده از ساختار لوله ای دو قلو در ساخت شاسی استحکام بالایی را به موتورسیکلت می دهد.از طرف دیگر، سیستم تعلیق جناغی با تقسیم نمودن وزن موتورسیکلت، منجر به عملکرد بهتر در حین حرکت می شود.

کارایی آیرودینامیکی موتورسیکلت

یک موتورسیکلت با عملکرد بالا علاوه بر وزن سبک باید طوری طراحی شده باشد که کمترین مقاومت را در برابر باد ایجاد کند.در طراحی هوشمندانه موتورسیکلت علاوه بر تقسیم شدن جریان هوا حین حرکت، می توان از آن برای بهتر خنک نمودن قطعات موتور استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>