اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


کلاه ایمنی موتور سیکلت

کلاه ایمنی موتورسیکلت یا همان کلاه کاسکت، ابزاری ساده است، ولی همین ابزار به ظاهر ساده، می تواند جان موتورسوار و راکب آن را از مرگ نجات دهد.در واقع کلاه ایمنی از شدت ضربه وارد شده به سر راکب، در هنگام بروز تصادفات جلوگیری می کند، یا حداقل شدت صدمات را کاهش می دهد.اگرچه میزان شدت ضربه و نوع پوشش کلاه ایمنی در این مسئله بسیار تأثیر دارد، ولی داشتن یک کلاه ایمنی، تا نداشتن آن بسیار توفیر می کند.

معمولا کلاه های ایمنی ساده برای استفاده روزانه مانند ارسال و دریافت بسته های پستی و یا سایر رفت و آمدهای داخل شهری با سرعت پایین کفایت می کند، ولی برای استفاده در شرایط خاص و ویژه مثل مسابقات موتورسواری، که سرعت بالا در آن نیاز است، باید از کلاه های ایمنی حرفه ای تری استفاده کرد.

کلاه های ایمنی دارای انواع مختلفی هستند، که می توان به مواردی همچون کلاه ایمنی موتور معمولی، حرفه ای، هوشمند بلوتوث دار، بدون فک، با فک متحرک و انواع دیگر کلاه کاسکت اشاره کرد.هر کدام از این کلاه ها با توجه به سلیقه و راحتی راکب، طرفداران خاص خودشان را دارند.

کلاه کاسکت مسابقه ای موتورسواری

مسلما کلاه هایی که برای مسابقات موتورسواری استفاده می شوند، از مقاومت بیشتری برخوردار خواهند بود و به طبع آن، باید قیمت بیشتری نیز برای آن پرداخت کرد.

کلاه کاسکت فک دار موتورسواری

نوع ایمن تر کلاه کاسکت موتورسواری که برای استفاده روزانه نیز پیشنهاد می شود، نوع فک دار آن است. این نوع کلاه علاوه بر محافظت از سر و جمجمه، از فک نیر محافظت می کند.معمولا نوع فک متحرک آن برای راکبان راحت تر بوده و طرفداران بیشتری دارد، زیرا برای صحبت کردن دیگر نیازی به درآوردن کلاه کاسکت نیست.نکته آخر که باید هنگام خرید کلاه کاست حواستان نسبت به آن باشد، این است که از کلاه ایمنی با وزن و اندازه مناسب استفاده کنید.در غیر این صورت ممکن است به گردن شما فشار وارد کرده و به مرور زمان دچار صدمات زیادی شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>