اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتورسیکلت

عبارت باک از زبان روسی وارد فرهنگ زبان ما شده است. باک یا مخزن سوخت موتورسیکلت در واقع مخزنی ایمن است، برای نگهداری بنزین مورد استفاده در موتورسیکلت ها.به طور کل باک بخشی از سامانه موتوری است که وظیفه ذخیره سازی سوخت مایع و یا گاز را بر عهده دارد. مخزن سوخت یا باک، در تمامی وسایل موتوری از موتورسیکلت گرفته تا اتومبیل و حتی شاتل فضایی، کاربرد دارد.

جنس باک موتورسیکلت

جنس باک موتورسیکلت معمولا از فلز یا پلاستیک فشرده می باشد و مکان نصب آن در موتورسیکلت های مختلف کمی با یکدیگر تفاوت دارد، ولی اکثرا در بالای موتور تعبیه می شوند.

باید توجه داشت که تمامی اجزای تشکیل دهنده باک از قبیل گوشواره ها، بست جای آرم برجسته، شیر بنزین، براکت و بست زیر براکت، از ورق و مواد اولیه استاندارد تولید شده باشد و در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد.

همچنین توجه داشته باشید، که باک موتورسیکلت خریداری شده از ضخامت مناسبی برخوردار باشد، زیرا در هنگام تصادفات ایمن تر بوده و دیرتر دچار استهلاک و خرابی می شود.برخی از این باک ها در مرحله تولید و قبل از رنگ کاری شدن، مراحل شستشو، جرم گیری و فسفاته شدن را روی آن انجام می دهند.

بازیافت انواع باتری موتور سیکلت

همچنین نوع مرغوب آن ها دارای دو لایه کیلر کوره ای هستند، که باعث می شود در برار نور خورشید و اشعه ماورای بنفش و سوخت داخلی آن مقاوم باشد. اگر چه در ظاهر ممکن است باک موتورسیکلت دارای اهمیت زیادی نباشد ولی با توجه به توضیحات داده شده متوجه شدید که اهمیت آن تا چه حدی است.پس سعی کنید باک موتورسیکلت خود را از شرکت های معتبری که در سایت ما معرفی می شوند، خریداری نمایید، تا به کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>