اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بادکن پت

بادکن پت نام دستگاهی است که بیشتر با نام دستگاه تولید بطری پت شناخته می شود.همانطور که نام دستگاه مشخص است به وسیله باد و مکانیک کار می کند.این دستگاه ها در انواع بادکن پت دستی، بادکن پت نیمه اتوماتیک و بادکن پت تمام اتوماتیک ساخته می شود که هرکدام مناسب با ظرفیت مورد نیاز متفاوتی است.

با گذشت زمان و پیشرفت صنایع مختلف استفاده از محصولات و دستگاه های مختلف بیشتر از پیش شده که دستگاه بادکن پت نیز یکی از این دستگاه ها می باشد.امروزه بیشتر مصارف کارخانجات تولید نوشیدنی را بطری های پت که به وسیله دستگاه های بادکن پت تولید می شوند را تشکیل می دهند.از این رو مصرف بطری های پت نسبت به گذشته فراوانی و گستردگی بالایی پیدا کرده است.

به احتمال فراوان این موضوع را میدانید که بادکن پت به مجموع فرآیند تولید بطری اعم از حرارت دهی دمش در قالب و تهیه محصول نهایی گفته می شود.که عملیات گرم کردن توسط کوره و عملیات دمش توسط کمپرسور به قسمتی که قالبها سوار است انجام میپذیرد.حالا بسته به مدل و شزایط کاری دستگاه ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند که باعث تقسیم بندی این دستگاه به مدل های اتوماتیک نیمه اتوماتیک و دستی.

آیا بهتر نیست در ابتدا ما بدانیم اصلا پت چیست؟

مواد اولیه دستگاه بادکن پت همانpet می باشدکه مخفف پلی اتیلن ترفتالات (polyethylne terephthalate) پلاستیک شفافی است که به دلیل سازگاری آن با بدن انسان,امروزه کاربرد فراوانی در صنعت تولید بطری کشورمان دارد.

البته پلی اتیلن ترفتالات پلیمری است که در اغلب کشورها جهت تولید الیاف پلی استر به کار میرود.ولی به دلیل مزایای زیادی که نسبت به دیگر محصولات در زمینه تولید بطری دارد بیشتر بکار گرفته می شود.مزایای استفاده از پت:قیمت تمام شده پایین نسبت به دیگر محصولات مانند شیشه,فلز و..

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>