اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بادکن پت

برای تهیه مواد اولیه دستگاه بادکن پت ابتدا مواد پایه همان پلی اتیلن ترفتالات به وسیله دستگاه تزریق به پریفرم تغییر شکل می دهد,این پریفرم ها داخل دستگاه قرار می گیرند.در بیشتر تولیدی ها این پریفرم ها به صورت اماده خریداری می شود.

ساخت پریفرم خود به دستگاه تزریق دیگری نیاز دارد که به همین دلیل شرکت های تشکیل شده اند جهت تولید پریفرم.حالا زمان تولید بطری پلاستیکی است که با قرار دادن پریفرم داخل دستگاه بادکن پت طی عملکرد دستگاه در انتها بطری پلاستیکی با توجه به قالب دستگاه به ما تحویل می دهد.

انواع باد کن پت

به طور کلی دستگاه بادکن پت به سه دسته اتوماتیک,نیمه اتوماتیک و دستی تقسیم می گردد.در هر دو دسته کارکرد این دستگاه به این شکل می باشد که پریفرم با حرارت گرم شده و آماده شکل پذیری می باشد. دراین مرحله کمپرسور هوا با دمیدن هوا داخل پریفرم باعث باد شدن داخل قالب می شود و پریفرم به شکل قالب در می آید.

حتما به این نکته دقت داشته باشید که کیفیت محصول نهایی رابطه مستقیم با کیفیت پریفرم,دقت دستگاه بادکن پت (حرارت مناسب,قالب با کیفیت,فشار هوای کمپرسور) دارد.همیشه سعی کنید پریفرم را از شرکت های معتبر خریداری کنید.البته این یک الزام نیست و بسته به سرمایع شاید تولید کننده خود اقدام به تولید پریفرم هم کند.

دستگاه بادکن پت اتوماتیک

در دستگاه بادکن پت کلیه عملیات تولید بطری به صورت اتوماتیک انجام می شود.به اینصورت که اپراتور پریفرم را داخل محفظه مخصوص ریخته و دیگر دستگاه به صورت اتوماتیک عملیات پریفرم گذاری حرارت و بادکردن و تحویل بطری را انجام می دهد.معمولا این دستگاه ها فقط به یک اپراتور نیاز دارند و در کارگاه های تیراژ بالا استفاده می شود.

دستگاه بادکن پت دستی

در دستگاه بادکن پت برخلاف نوع اتوماتیک پریفرم گذاری توسط اپراتور انجام می گیرد.همیشه به یک اپراتور مشخص نیاز دارد و انجام بعضی از امور مربوط به بیش از یک اپراتور نیاز دارد.امروزه حرارت دادن پریفرم توسط لامپ مادون قرمز انجام می گیرد.همچنین با نزدیک تر کردن محل قرار گیری پریفرم ها باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین حرارت یکنواخت می شوند که خود باعث بهبود کییت می شود.

بادکن پت نیمه اتوماتیک

مدل نیمه اتوماتیک در دستگاه بادکن پت در فرآیند کارکرد تفاوتی با 2 مدل دیگر ندارد.اختلاف این دستگاه ها فقط در قسمی از دستگاه می باشد که دخالت انسانی در آن وجود ندارد و در این دستگاه ها از کوره اتوماتیک استفاده می شود.نسبت به مدل دستی مرحله برداشت پریفرم توسط اپراتور از کوره به بادکن دیگر توسط یک کوره اتوماتیک انجام میپذیرد.

مشخصه فنی بادکن پت شامل چه نکاتی می شود

مهم ترین مولفه در دستگاه های بادکن پت تیراژ می باشد که این دستگاه قابلیت تولید چند بطری در ساعت را دارد.که معمولا با این مشخصه نوشته می شود (capacity(pcs/h که منظور تعداد در ساعت می باشد.مورد بعدی حجم بطری های تولیدی است که یعنی این دستگاه با توجه به قرارگیری قالب و فشار هوا تا چه حجم بطری می تواند تولید کند که با product type مشخص می شود.مولفه های دیگری که وجود دارد حداکثر ارتفاع بطری تولیدی.حداکثر عرض بطری.قطر گلویی منظور همان دهانه خروجی بطری است.

وجود دربازار

امروزه با پیشرفت چشمگیر صنعت و تولید,قابل پیش بینی است که روز به روز به واردات و همچنین تولیدکنندگان دستگاه بادکن پت افزوده شود. امروز شاهد دستگاه هایی با برندهای چینی بی کیفیت,تولید کنندگان داخلی بی کیفیت.در مقابل برندهای معتبر خارجی و همچنین محصولات با کیفیت داخلی میباشیم که با تولیدات خود گامی بلند جهت ارتقاء تولید برداشته اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>