اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بادکن پت


برنامه ریزی مناسب جهت هزینه های تولید بطری پت

از ابتدا برای تمامی هزینه ها و درآمدها تولید بطری پلاستیکی برنامه ریزی یا به زبان ساده حساب و کتاب داشته باشید.شاید باور این مورد برای شما سخت باشد,ولی بسیاری از تولید کنندگانی و کلا افرادی که با شغل آزاد سرو کار دارند به همین دلیل ورشکست شدن.

شما بابت فروش اولتان یک چک با مبلغ بالا دریافت میکنید,هیجان زده میشوید.غافل از اینکه این چک و حتی چک های بعدی هنوز تامین کننده هزینه اولیه شماست.حتی بعد از آن هم مبالغ دریافتی شما شامل مواد اولیه استفاده شده,هزینه های کارگاه و… می باشد که عدم توازن بین این موارد باعث عدم پیشرفت می شود.

آیا تولید بطری پلاستکی به وسیلع دستگاه بادکن پت به صرفه است؟

جواب این سوال در مورد تولید بطری پلاستیکی کاملا مشخص است (بله و خیر).شخص اگر با آگاهی کامل نسبت به موارد ذکر شده بالا و عواملی گوناگون اطرف خود شروع به این کسب و کار کند.با وجود مصرف بالایی که این محصول, دارد می تواند به راحتی در بازار این محصول فعالیت کند.

برای شروع کار تولید بطری پلاستیکی چکار باید کرد

حتما مقاله چطور تولید بطری پلاستیکی را آغاز کنیم را در قسمت دانشنامه سایت مطالعه کنید.برای شروع کار شما به فضایی مناسب دارید که این دستگاه هم با برق سه فاز موجود هست هم تک فاز.حدالامکان خارج از بافت مسکونی باشد جهت جلوگیری از اعتراض همسایگان از قبیل صدا,رفت و آمد جهت بارگیری ها و ساعت ها کاری نا مشخص که ممکن است شما جهت تحویل سفارش مشتری مجبور به تولید شبانه روزی باشید.

مواد اولیه دستگاه تولید بطری پت

دستگاه های تولید بطری پلاستیکی پت به طور کلی مواد اولیه ای دارند که با نام پریفرم شناخته می شود.پریفرم ها توسط دستگاه های پریفرم ساز تولید می شوند و بعد از آن وارد چرخه تولید بطری می شوند.معمولا اکثر تولید کننده های بطری پریفرم را به صورت آماده خریداری می کنند مگر اینکه تولیدات به اندازه ای بالا باشد که خرید پریفرم از نظر سود دهی به ضرر باشد.

دانستن این نکته بسیار مهم است که در دستگاه های تولید بطری پلاستیکی کیفیت محصولات نهایت با کیفیت پریفرم بسیار در ارتباط می باشد.خرید پریفرم با کیفیت باعث تولید بطری های مناسب و با کیفیت از نظر شفافیت,انعطاف پذیری,استحکام و دیگر مسائل می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی یار سوادکوهی :
باسلام مشاوره برا خرید دستگاه باد کن پت
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>