اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مبلمان سازی

یکی از پر مصرف ترین یراق که در دکور استفاده می شود لولا گازور می باشد به این دلیل که حتما در دکوری که می سازید درب هم در آن هست که یعنی لولا برای آن بکار گرفته می شود حالا این که چه مدل از لولا را می توانید در کار استفاده کنید بسته به تشخیص شما دارد.

لولا گازور که در کشور ما به اسم لولا کابینت یا لولا فنری هم معروف است ولی خب میگن معروفه لولا گازور یکی از رایج لولاهایی است که برای نصب درب به بدنه کابینت مصرف می شود که در دو بخش عمده تک مرحله و دو مرحله ای در بازار موجود است و نوع دو مرحله ای لولا در این سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. لولای دو مرحله ای یا به قولی آرامبند به همین دلیل آرام بند بودن و اینکه این کار باعث می شود.

لولا گازور

که هم درب آهسته تر بسته شود و هم به آن آسیب کمتری برسد ولی در لولای تک مرحله ای درب با ضرب فنر بسته می شود که این خوب نیست با تمام این تفاسیر این دو نمونه از لولا به اندازه ی همدیگر مصرف و کابرد دارند.

انواع لولا گازور

  • گازور ساده
  • گازور آرامبند
  • گازور شیشه
  • گازور زاویه دار

تاریخچه

لولا گازور در ابتدا از کشور های اروپایی به ایران آمد و جزو یراق لوکس به حساب می آمدو همچنین منحصر بفرد در بازار ابزار و یراق ایران تا با گذشت زمان و روی آوردن بیشتر تولید کنندگان به این یراق بسیار عالی و کاربردی در صنعت دکور و زیبایی بسیاری که به کارها می بخشید و تقاضای تولید کنندگان روز به روز افزایش یافت هم اکنون این یراق از کشور چین بیشترین واردات را دارد که در کیفیت های مختلف توسط تاجران وارد می شود ولی ما امیدواریم که این یراق نیز همانند ریل ساچمه ای که دیگر نیاز به وارد کردن آن را نداریم همتی شود و لولا گازور هم در کشور تولید و نیاز داخل را برآورده کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>