اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی به منظور حذف مواد زائد آب بکار می رود. عمده مواد اضافی و زائد در آب که ما را ترغیب به استفاده از دستگاه تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن می نماید سختی آب، فلزات سنگین، آلودگیهای میکروبی و باکتریایی، کلر و ترکیبات بیماری زای آن می باشند.

مراحل تصفیه آب

به منظور ضد عفونی و میکروب زدایی آب، در اولین مرحله از تصفیه آب در تصفیه خانه، کلر به آن اضافه می شود. امروزه استفاده از کلر در تصفیه آب نقش مهمی را ایفا می کند و تقریبا بیشتر مراکز تصفیه آب از کلر استفاده می کنند اما ثابت شده که مواد آلی موجود در آب وقتی با کلر ترکیب می شود، ترکیباتی سمی و مضر ایجاد می کند که سلامتی انسان را به خطر می اندازد.

بنابراین برای از بین بردن این ترکیبات و رنگ و بوی آب، در تصفیه آب از کربن اکتیو یا زغال فعال استفاده می شود.از آنجا که کلر موجود در آب بار منفی دارد و دانه های کربن فعال دارای بار مثبت هستند، لذا کلر جذب دانه های کربن شده و از آب جدا می شوند.

رفع کدورت آب در تصفیه آب یکی از مهم ترین اهداف در تصفیه آب و در بکار گیری دستگاه تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن برطرف کردن و رفع کدورت آب می باشد.عامل اصلی کدورت آب عموما گل و لای، خاک، مواد معدنی و آل و سایر میکروارکانیسم ها می باشد.

در دستگاه تصفیه آب و تصفیه خانه ها، میزان کدورت آب تصفیه شده یکی از فاکتورهای تعیین کننده سطح استاندارد دستگاه تصفیه آب، دستگاه آب شیرین کن و تصفیه خانه می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>