اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

در دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس و برای شیرین سازی آبهای شور فرآیند فیزیکی جدا سازی صورت می گیرد. در این عملیات جدا سازی جریان آب ورودی به دستگاه آب شیرین کن به دو بخش آب شیرین شده و آب تغلیظ شده تقسیم می شود که این آب تغلیظ شده یا شور همان دور ریز دستگاه تصفیه آب دریایی می باشد.

در این فرایند آب تصفیه نشده به وسیله پمپ به داخل محفظه ای با غشای نیمه تراوا که به آن ممبران گفته می شود هدایت می شود و به این ترتیب در یک طرف غشا آب خالص و تصفیه شده و در طرف دیگر آب تغلیظ شده وجود دارد.

غشای مناسب برای دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس برای تصفیه آب شور دارای مشخصات خاصی می باشد. این غشا باید در مقابل تغییرات پی اچ آب و علاوه بر ان باید حمله مواد شیمیایی یا بیولوژیکی مقاوم بوده و قدرت تحمل فشار اعمال شده را داشته باشد.

یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس توانایی حذف بیش از 99 درصد مواد و ذرات جامد آب را دارد و به طور معمول یک دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس می تواند صد در صد باکتری ها و ویروس و میکروبهای وجود در آب را از بین ببرد. تنها در صورتی این ویژگی کاهش می یابد که بخش های مختلف دستگاه تصفیه آب، آب بندی نشده باشند.

به طور کلی در صنعت تصفیه آب هر زمان که نیاز به آبی با خلوص بسیار بالا و حذف کامل مواد آلی و شوری آب باشد، دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن اسمز معکوس پیشنهاد می شود.دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس در بین تمام سیستمهای مشابه به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر و همچنین دارای سرعت عمل و راندمان بالاتری می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>