اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

با افزایش روزا افزون جمعیت و کمبود آب شرب و آب مناسب برای استفاده از صنایع گوناگون، استفاده از دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن صنعتی در تمامی صنایع رواج یافته است. در دستگاه آب شیرین کن صنعتی عملیات تصفیه آب توسط غشا اسمز معکوس و یا ممبران انجام می شود.

در واقع به علت پایین بودن هزینه ها در سیستم تصفیه آب به روش اسمز معکوس، امروزه استفاده از دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب مجهز به این سیستم به منظور دستیابی به آبی سبک و بدون املاح، یکی از بهترین گزینه ها می باشد.همچنین دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن اسمز معکوس علاوه بر پایین بودن هزینه نسبت با کارایی دستگاه، ظرفیت بالایی در تولید آب شیرین دارد.

از دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب می توان به منظور تهیه آب صنعتی برای استفاده در دیگ های بخار، برجهای خنک کننده و کلیه سیستمهای گرمایش و برودتی استفاده کرد.از خروجی های دستگاه تصفیه آب یا همان آب شیرین کن می توان به آبهای سبک مورد مصرف در صنایع گوناگون، آب شیرین و گوارای جهت نوشیدن، آبهای مناسب برای استفاده در کشاورزی، گلخانه و.. اشاره کرد.

طراحی یک دستگاه آب شیرین کن به منظور تصفیه آب

به منظور طراحی یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی - دستگاه تصفیه آب صنعتی - باید موارد زیر رعایت گردد:
کلیه نیازها و اهداف استفاده از دستگاه آب شیرین کن صنعتی اعم از میزان تولید، میزان آب تصفیه شده مورد نظر، میزان آلودگی آب مورد تصفیه باید در طراحی دستگاه آب شیرین کن مد نظر قرار گیرد.

همچنین باید کلیه مخازن مورد استفاده دز دستگاه تصفیه آب صنعتی یعنی مخازن شنی و کربنی از نوع FRP یا از رنگ های اپوکسی با پوششهای پلی یورتان کتینگ انتخاب شوند تا دستگاه آب شیرین کن کمترین مشکل خوردگی را پیدا کند.

سیستم کلر زنی تعبیه شده در دستگاه تصفیه آب صنعتی باید مطابق با میزان آلودگی میکروبی آب مورد تصفیه در دستگاه آب شیرین کن صنعتی انتخاب گردد. به منظور بالا رفتن عمر ممبران ها در دستگاه آب شیرین کن صنعتی باید از فیلتر 5 میکرون استفاده گردد.

همچنین در دستگاه تصفیه آب استاندارد به جهت اینکه آب با فشار نسبتا بالا به پش ممبران هدایت شود باید در دستگاه آب شیرین کن صنعتی از پمپ طبقاتی استفاده نمود.در دستگاه آب شیرین کن صنعتی، ممبران در عملیات تصفیه آب مهم ترین وظیفه را به عهده دارد. ممبران در دستگاه تصفیه آب صنعتی توانایی حذف املاح به میزان 99 درصد را دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>