اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

ساخت دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب، اصول و استانداردهایی دارد که با رعایت کردین این استانداردها، دستگاه آب شیرین کن تولید شده می تواند کارایی و عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد.یکی از اصول مهم و ابتدایی در طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن، طراحی بخش پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب به منظور رفع کدورت آب می باشد.

همچنین نوع پمپی که فشار آب ورودی دستگاه تصفیه آب را تامین می کند بسیار مهم است.در دستگاه آب شیرین کن استاندارد، فشار کاری اولیه و نهایی دستگاه باید هماهنگ باشد. این موضوع به طول عمر پمپ کمک می کند. همچنین در ساخت دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب جنس پمپ و اتصالات به لحاظ مقاومت آلیاژ در برابر خوردگی از اهمیت بالایی رخوردار است.

به هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب نیز، محل استقرار و جانمایی دستگاه بسیار مهم است. حجم آب شیرین مورد نیاز کاربر در انتخاب دستگاه آب شیرین کن نیز حائز اهمیت است. همچنین میزان آلودگی و کدورت آب که برای آگاهی از این موضوع نیاز به آنالیز اب توسط آزمایشگاه های معتبر می باشد.

مهم ترین کاربردهای دستگاه آب شیرین کن RO

  • دستگاه آب شیرین کن در تامین و تولید آب مناسب جهت مصارف کشاورزی , گلخانه ای و باغداریدستگاه آب شیرین کن در تهیه و تولید آب مورد نیاز جهت رشد سریع دام و طیوردستگاه آب شیرین کن در تهیه و تولید آب شرب از آب های شوردستگاه آب شیرین کن در تامین و تولید آب دیگ های بخار، سیستم های برودتی و مبدل های حرارتی
  • دستگاه آب شیرین کن در تامین و تولید آب فرآیندی کارخانه های پتروشیمی، فولاد، نساجی، کاغذ سازی، رنگ سازی
  • دستگاه آب شیرین کن در تامین و تولید آب دستگاه های دیالیز بیمارستانها و دیگر مصارف بیمارستانی
  • دستگاه آب شیرین کن در تولید آب مصرفی نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی
  • دستگاه آب شیرین کن در تامین و تولید آب فرآیندی کارخانه های داروسازی و لوازم آرایشیدستگاه آب شیرین کن در بازیافت پساب های صنعتی و بسیاری کاربرد های دیگر
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>