اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

چنانچه قصد خرید و تهیه دستگاه تصفیه آب ( دستگاه آب شیرین کن) را دارید توجه به نکات زیر به عنوان معیارهای شناخت و تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی را به شما پیشنهاد می کنیم:

گام اول

توجه به تعداد مراحل عملیات تصفیه در دستگاه تصفیه آب تعداد مراحل عملیات تصفیه در دستگاه تصفیه آب می تواند تا حد زیادی شما را در انتخاب و خرید یک دستگاه تصفیه آب یاری نماید. توجه داشته باشید که به طور استاندارد یک دستگاه تصفیه آب شامل 5 تا 9 مرحله برای تصفیه آب می باشد بنابراین می توان گفت که دستگاه تصفیه آب با تعداد کمتر از 5 مرحله، دستگاه استانداردی نخواهد بود.

توجه داشته باشید دستگاههای دو یا سه مرحله ای موجود در بازار که به عنوان دستگاه تصفیه آب به فروش می رسند، در واقع دستگاه پیش تصفیه هستند.همچنین توجه داشته باشید که استفاده از فیلترهای 8 یا 9 مرحله ای نیز نمی تواند جایگزین دستگاه تصفیه آب شود زیرا در واقع این فیلترها شامل 8 یا 9 نوع مواد هستند که خواصی در عملیات تصفیه آب دارند اما این فیلترها مانند دستگاه تصفیه آب توان حذف املاح را نخواهند داشت.

گام دوم

نوع و روش تصفیه دستگاه تصفیه آباین مرحله، راهنمای بسیار خوبی در انتخاب دستگاه تصفیه آب می باشد. باید در دستگاه تصفیه آب از روش اسمز معکوس یا Ro استفاده شود. از آنجا که تشریح روش امز معکوس بسیار مفصل است لذا به ذکر همین نکته بسنده می کنیم که یک دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس دارای یک عدد پمپ، ترانس یا آداپتور و تعدادی فیلتر می باشد. همچنین دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس دارای یه ورودی از آب لوله کشی و دو خروجی که یکی آب تصفیه شده و دیگری پساب، می باشد. بنابراین اگر یک دستگاه تصفیه آب خروجی پساب نداشته باشید، دستگاه تصفیه آب اصل نیست و در آن از روش فیلتراسیون استفاده می شود.

گام سوم

مطمئن شوید که دستگاه تصفیه آب، عملیات تصفیه را به طور کامل انجام می دهد هرگز بدون اگاهی و اطمینان و تضمین کاهش میزان املاح و سختی آب اقدام به تهیه دستگاه تصفیه آب ننمایید.برای اطمینان و آگاهی از این موضوع می توان از دستگاهی با نام تی دی اس که میزان سختی آب را می سنجد استفاده کرد. عموما نصاب دستگاه تصفیه آب این دستگاه را به همراه دارد.اگر پس از تست میزان سختی آب 80 تا 90 درصد کاهش نیافت، دستگاه تصفیه آب مورد نظر اصل نیست.

گام چهارم

فروشگاه و گارانتی معتبر دستگاه تصفیه آب از آنجا که هر دستگاه تصفیه آب ممکن است دچار ایراد شود بنابراین بهتر است از فروشگاهی خرید نمایید که به شما گارانتی و تضمین نامه ارائه نماید. هر میزان گارانتی دستگاه تصفیه آب بیشتر باشد، اطمینان از خرید بالاتر خواهد بود. کمترین میزان گارانتی برای یک دستگاه تصفیه آب 5 سال خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>