اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب - بخش ورودی آب در این مرحله آب از منبع اصلی ( رودخانه) وارد قسمت پمپاژ تصفیه خانه می شود. در واقع این مرحله پیش تصفیه آب می باشد که در این مرحله پس از عبور آب از بخش آشغالگیر، کلیه آشغالهای بزرگ آب گرفته می شود و بعد وارد حوضچه آب خام شده و در این مرحله رسوبات سنگین آب و سنگ ریزه ها و شن موجود در آب ته نشین می شوند.

دستگاه تصفیه آب بخش آشغال گیر در این بخش که در انتهای حوضچه آب خام قرار دارد، آشغالهای ریز آب گرفته می شود که این مرحله آخرین بخش مرحله پیش تصفیه می باشد.دستگاه تصفیه آب مرحله انعقاداولین مرحله از فرایند تصفیه آب مرحله انعقاد می باشد که مواد شیمیایی منعقد کننده به آب اضافه می شود و این مواد توسط یک همزن در آب پخش گشته و با دارا بودن خاصیت خنثی این مواد، نیرویی ایجاد می کنند که ذرات کوچک موجود در آب نظیر گرد و خاک را کنار هم نگه داشته و ماده ای ژله مانند تولید می کند که اصطلاحا به این ماده میکرو فلوک می گویند.

دستگاه تصفیه آب مرحله لخته سازی در این بخش از تصفیه آب به آرامی و در مدت زمانی طولانی آب همزده می شود تا میکرو فلوک ها که بسیار هم چسبنده هستند به ذرات بزرگ تر که اصطلاحا فلوک نامیده می شوند تبدیل شوند.دستگاه تصفیه آب مرحله رسوب دهیدر مرحله رسوب دهی فلوک ها با استفاده از وزن خود ته نشین شده و مانند لجن جمع اوری می شوند.در این مرحله همه ذرات به غیر از ذرات بسیار ریز به صورت رسوب در کف حوضچه رسوب دهی ته نشین می شوند.

دستگاه تصفیه آب - مرحله فیلتراسیوندر مرحله از تصفیه آب از میان شن و کربن عبور کرده که در خلال این عبور ذرات نا مطلوب آب یا همان کدورت آب گرفته و حذف می شوند. حذف این کدورت به این لحاظ حائز اهمیت است که وجود انها در فرایند ضد عفونی اخلال ایجاد می کند. در این مرحله بسیاری از ذرات آب که در مرحله قبل ته نشین و گرفته نشده، حذف می شود.

دستگاه تصفیه آب مرحله ذخیره سازی در این مرحله از تصفیه آب پس از فیلتر شدن و حذف ذرات ریز و کدورت توسط کلر ضد عفونی می شود و زمانی باشد سپری شود تا آب و کلر در تماس باشند تا عملیات ضد عفونی به طور کامل انجام شود.دستگاه تصفیه آب - ایستگاه پمپاژ در این مرحله از تصفیه آب، پی اچ آب توسط سود سوز آور تنظیم شده تا مانع از خوردگی لوله های آب شهری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>