اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آبت

به عنوان یک شهروند ممکن است همیشه این سوال را در ذهن داشته باشید که آیا استفاده از آب معدنی بهتر است یا استفاده از دستگاه تصفیه آب در ذیل به نکاتی اشاره خواهد شد که شما را در تصمیم گیری درباره این موضوع راهنمایی خواهد کرد.در مقایسه دستگاه تصفیه آب ( دستگاه آب شیرین کن) و آب معدنی باید گفت که بر خلاف سایر کشورها که آب معدنی تنها یک هفته تاریخ مصرف دارد در کشور ما، آب معدنی نزدیک به یکسال تاریخ مصرف دارد و این در صورتی است که آب سالم در یک بطری و در یک محیط راکد در 48 ساعت بو گرفته و شروع به گندیدگی می کند.

این نکته در آبهای معدنی تولید شده در کشور ما اتفاق نخواهد افتاد زیرا در تولید آنها از مواد نگهدارنده فراوانی استفاده می شود. در صورتی که در آب تولید شده توسط دستگاه تصفیه آب این مشکل وجود نخواهد داشت.در کشور ما برای تولید آب معدنی در ازای هر یک لیتر آب، نیم میلی گرم ماده نگهدارنده فلوراید استفاده می شود که این ماده سرطان زا و برای بدن مضر می باشد.

فلوراید بعد از نوشیدن آب وارد بافتها شده و آب از بافتها خارج می شود و بدن دور فلوراید لایه لزج محافظی تولید می کند که این باعث افزایش حجم بافتها می شود. یک علت اینکه صبحها احساس تورم و پف آلودگی میکنید وجود فلوراید در آب است.در ادامه مقایسه مصرف آب معدنی با دستگاه تصفیه آب باید گفت که برخی از آبهای معدنی تولید شده در کشور در محیطهای بسیار ناسالم و غیر بهداشتی تولید می شوند که در صورت استفاده از دستگاه تصفیه آب این موضوع منتفی خواهد شد.

و دستگاه تصفیه آب، همان آب شهری لوله کشی را پس از حذف املاح و آلاینده ها در دسترس ما قرار می دهد.مواد پلیمری موجود در بطری آب معدنی به مرور و در دمای بالا آزاد شده و با آب ترکیب شده و این مواد برای بدن انسان بسیار خطر دارند. در صورتی که در دستگاه تصفیه آب هیچ ماده اضافی و مواد پلیمری وارد اب نخواهد شد.

به لحاظ اقتصادی، خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب به مراتب مقرون به صرفه تر از خرید دائمی آب معدنی می باشد. مضاف بر اینکه اکثر آبهای معدنی دارای نیترات بیش از حد مجاز می باشند در صورتی که یکی از عملکردهای دستگاه تصفیه آب، حذف نیترات موجود در آب می باشد.این موضوع در مورد املاح هم مصداق دارد به این معنی که دستگاه تصفیه آب املاح اضافی آب را حذف کرده اما گاها استفاده از آبهای معدنی با میزاناملاح باعث بروز و یا تشدید بیماری هایی همچون سنگ کلیه و.. گردیده است.

در ادامه ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برخی بر این باورند که جوشاندن آب می تواند نقش دستگاه تصفیه آب را ایفا نموده و املاح آب را حذف نماید. لازم به توضیح است اینکار نه تنها املاح آب را خذف نمی نماید که به علت جوشاندن و تبخیر، تعداد مولکولهای آب کم و با التبع غلظت ناخالصی های آن زیاد می شود.بنابراین می تواند قاطعانه گفت استفاده از دستگاه تصفیه آب بر آب معدنی برتری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>