اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

با افزایش جمعیت و کاهش آبهای شیرین ذخایر زیر زمینی و سطحی، میزان شوری آب در سفره های زیر زمینی نیز افزایش می یابد. همین مساله باعث بروز مشکل کمبود آب در باغات و مزارع کشاورزی می گردد. به همین دلیل استفاده از دستگاه آب شیرین کن ( دستگاه تصفیه آب) در مزارع کشاورزی رو به افزایش و گسترش می باشد.

به عنوان نمونه در کرمان که بزرگ ترین مرکز تولید پسته کشور می باشد، TDS آب در چاههای کشاورزی تا نزدیک به 15000 ppm بالا رفته است و این مانعی برای کاشت پسته می باشد زیرا شوری آب تأثیر مستقیمی بر شوری خاک گذاشته و عملیات کاشت را دچار مشکل می نماید.

برای حل این مشکل استفاده از دستگاه آب شیرین کن غشایی یا ممبرین به عنوان یکی از موثر ترین راه حلها پیشنهاد می شود. همچنین در گلخانه ها نیز با استفاده از دستگاه آب شیرین کن می توان بسته به نوع و نیاز محصول از میزان شوری آب کاست که این موضوع، عملکرد محصول را ارتقاء خواهد داد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی و دریایی ( آب شیرین کن صنعتی و دریایی)

یک دستگاه تصفیه آب فاقد کیفیت و استانداردهای لازم می تواند صدمات زیادی به لوله و تجهیزات تولید وارد آورد. به طور مثال چنانچه دستگاه تصفیه آب صنعتی کیفیت لازم را دارا نباشد احتمال رسوب و یا خوردگی لوله ها در دیگهای بخار برخی صنایع وجود دارد و به دلیل رسوب گرفتگی دیگها ناگزیر به مصرف سوخت بیشتر برای گرم کردن خواهیم بود.

این موضوع در برجهای خنک کننده نیز مصداق دارد به این ترتیب که رسوبات در برجهای خنک کننده و آب بی کیفیت می تواند عامل رشد و افزایش باکتری ها گردد. در صنایعی که مستقیما از آب استفاده می شود نیز نظیر صنایع غذایی و نوشیدنی، کیفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی ( آب شیرین کن صنعتی) ارتباط مستقیمی با کیفیت محصول نهایی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>