اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

به هنگام خرید و سفارش یک دستگاه تصفیه آب، باید ظرفیت آب تصفیه شده مورد نیاز در طول یک شبانه روز را در نظر بگیرید. به هنگام سفارش یک دستگاه تصفیه آب باید به ظرفیت اسمی و واقعی دستگاه تصفیه آب ( دستگاه آب شیرین کن) توجه داشته باشید.

همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به استهلاک قطعات دستگاه تصفیه آب مانند ممبرانها، پمپ و سایر قطعات، باید دستگاه تصفیه آب در طول شبانه روز 12 ساعت کار کرده و 12 ساعت خاموش باشد.بنابراین در صورتی که نیاز به 10000 لیتر آب تصفیه شده در طول شبانه روز دارید باید یک دستگاه تصفیه آب با ظرفیت تولید 20000 لیتر آب در شبانه روز سفارش دهید.

  • یکی از موارد مورد اهمیت به هنگام سفارش دستگاه تصفیه آب نوع آبی است که قرار است تصفیه شود. یعنی آب لوله کشی، آب چاه و یا...
  • باید سختی آب بر حسب TDS مشخص شود. یعنی باید کیفیت آب ورودی به دستگاه تصفیه آب کاملا مشخص باشد. برای این منظور با ارسال آب به آزمایشگاه می توانید از این مورد مطلع گردید.
  • از آنجا که شرایط اب و هوا بر عملکرد دستگاه آب شیرین کن ( دستگاه تصفیه آب) موثر است، لذا باید شرایط آب و هوا را نیز در انتخاب دستگاه تصفیه آب در نظر داشته باشید.

به منظور رفع شوری و میزان بالای نمک موجود در آب، از دستگاه آب شیرین کن یا دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس استفاده می شود که به آن دستگاه آب شیرین کن دریایی اطلاق می شود.در دستگاه آب شیرین کن دریایی با کمک فیلترهای مخصوص و به وسیله روش اسمز معکوس، نمک و املاح مفید موجود در آب حذف و تفکیک می شوند و عملیات شیرین سازی انجام می شود.

تنها ممبرانی که می توان در دستگاه آب شیرین کن دریایی استفاده کرد، ممبرانی است که بتواند آب دریا را باTDS45000را تحمل نموده و آن را به آب شیرین تبدیل نماید.خروجی دستگاه تصفیه آب یا آب شیرین کن دریایی دو نوع آب خواهد بود.

آب شیرین و تصفیه شده که محصول نهایی است و آب و نمک استخراج شده از آب تصفیه که این محصول همان پساب خواهد بود و از آنجا که عموما دستگاه آب شیرین کن دریایی در نزدیکی دریا مورد استفاده قرار می گیرد، این پساب غلیظ که مخلوطی از آب و نمک است به دریا برگردانده می شود.دستگاه آب شیرین کن دریایی مطلوب:

  • آنچه در دستگاه آب شیرین کن دریایی به عنوان امتیاز و برتری تلقی می شود را به اختصار می توان اینگونه ذکر کرد:
  • توان ظرفیتی دستگاه تصفیه آب دریایی ( آب شیرین کن دریایی)
  • حجم پایین دستگاه آب شیرین کن دریایی و ایجاد صدای کم به منظور استفاده در زیردریایی و کشتی هاپایین بودن هزینه نصب و راه اندازی و نگهداری دستگاه تصفیه آب توانایی عملکرد دائمی دستگاه تصفیه آب دریایی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>