اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تصفیه آب

آب اصلی ترین مایه در این کره خاکی می باشد و در مناطق مختلف به میزان های مختلفی موجود می باشد. اصلی ترین منابع ورودی آب در سطح کره زمین رودها و رودخانه و دریاچه ها می باشد. در واقع محیط زیست اصلی ترین منبع تولید و ورود آب مب اشد که امروزه با وجود آلاینده های مختلف، این منابع نیز دستخوش آلودگی های بیشماری گشته است.

با گسترش جوامع شهری و بروز مساله تامین آب، فرایندهای مختلفی به منظور تصفیه آب شهری، صورت گرفت و به مرور استفاده از دستگاه تصفیه آب جزو تکنولوژی های لاینفک جامعه شهری و زندگی شهر نشینی شد.استفاده از سیستمهای تصفیه آب آلاینده های موجود در آب نظیر باقیمانده سموم کشاورزی، فلزات سنگین، نیترات و سایر آلودگی ها را از بین میبرد. در این مقاله سعی داریم به خوانندگان اطلاعاتی درباره اینکه علت اهمیت دستگاه تصفیه آب چیست؟

علیرغم اهمیت بسیار زیاد آب برای سلامتی انسانها، به دلیل خواص شیمیایی خاص این ماده، چنانچه دارای الودگی باشد، قطعا سلامت افراد را به خطر می اندازد. به طور کلی آبهای تصفیه نشده که از منابع مختلفی وارد منابع آب شهری می شود حاوی آلودگی ها، باکتری ها، انگلها و بسیاری از آلودگی های محیطی می باشد و مجموع این آلودگی ها می تواند تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه باشد.

این آلودگی ها هر چند کم و جزئی باشند اما می توانند در دراز مدت آسیبهای جدی به وجود بیاورند بسیاری از مشکلات قلبی و عروقی، برخی از گونه های مسمومیت، مشکلات دهان و دندان و... ناشی از ترکیبات نا مناسب موجود در آب نظیر ترکیبات فنلی و باقیمانده سموم شیمیایی و کشاورزی می باشد.از این رو به جرات می توان گفت در جوامع امروزی و با این میزان آلودگیهای جدی زیست محیطی، وجود دستگاه تصفیه آب جزو ضروریات زندگی می باشد.

برخی از افراد با این توجیه که بدون استفاده از هیچ فناوری تصفیه کننده آب تا به حال دچار هیچ گونه بیماری نشده اند، ضرور وجود این سیستمها را زیر سوال برده و رد می کنند. در پاسخ به این افراد بایستی گفت که بسیاری از بیماری ها با چشم قابل دیدن نیستند و عدم بروز ظاهری، دلیلی بر عدم وجود آنها نمی باشند.
از جمله شایعترین بیماری هایی که ناشی از باکتری ها و انگلهای موجود در اب می باشد، بیماری هپاتیت و فلج اطفال می باشد.

که اغلب این بیماری ها سالها پس از ابتلای فرد به ا«ها، شروع به بروز علایم مینماید. نکته دیگر اینکه وجود سرب موجود در آب به شدت بر میزان ضریب هوش اطفال تأثیر می گذارد.دستگاه تصفیه آببا همه این اوصاف یکی از بهترین توصیه ها به افراد برای پیشگیری از ابتلای به بسیاری از این بیماری ها استفاده از دستگاه تصفیه آب می باشد. که فرآیند میکروب زدایی آب را به خوبی انجام می دهد.

در فرایند تصفیه آب، پس از ورود آب به دستگاه، پس از عبور آن از غشای ممبران و نشست و جای ماندن آلودگی ها و ذرات نا خوشایند آب، آب سالم و گوارا از آن خارج خواهد شد.سلامتی پوست نیز از دیگر مزیتهای استفاده از آب تصفیه شده, می باشد. بنابراین با تهیه یک دستگاه تصفیه آب در خانه, سلامتی خود و خانواده خود را تضمین نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>